دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 16:02
کوتاه از واحدهای کرمانشاه ، مینودشت، اصفهان، دندانپزشکی، مسجد سلیمان، کهنوج و اردبیل

از دوره سرویس خودرو در مینودشت تا آموزش ایمپلنت دانشجویی در واحد دندانپزشکی

فصلنامه علمی پژوهشی کودکان استثنایی (ویژه نامه خانواده و کودک استثنایی) با مجوز انجمن کودکان استثنایی ایران منتشر شد.
کد خبر : 23129

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فصلنامه علمی پژوهشی کودکان استثنایی (ویژه نامه خانواده و کودک استثنایی) با مجوز انجمن کودکان استثنایی ایران منتشر شد.


این فصلنامه با حمایت دکتر غلامعلی افروز، استاد ممتاز دانشگاه تهران و همچنین همکاری انجمن روانشناسی ایران، شعبه درجه یک استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه منتشر شد.


اکنون بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان از جمله واحد کرمانشاه عضو این انجمن است که محل فعالیت آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه است.


برگزاری دوره آموزشی انجام سرویس و نگهداری خودرو در دانشگاه آزاد مینودشت


ایوب سرایلو ،مسئول آموزش نیروی انسانی واحد مینودشت از اجرای دوره آموزش سرویس و نگهداری خودرو در این واحد دانشگاهی خبر داد.


در راستای ارتقاء مهارت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت اقدام به آموزش سرویس و نگهداری خودرو در سطح عالی برای کارکنان این واحد کرده است که این آموزش‌ها با استقبال بی نظیر کارکنان روبرو شده است.


علیرضا قزلسفلو مربی این دوره آموزشی درباره حرفه آموزش سرویس و نگهداری خودرو برای کارکنان اعلام کرد: کلیه کارآموزان این حرفه توانایی سرویس و نگهداری انواع خودروهای سبک از قبیل انواع بالانس هلی چرخ و مراقبت های موتور و غیره را کسب خواهند کرد.


جلسه هم اندیشی مدیران گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان


نشست تخصصی مدیران گروه معارف اسلامی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان با حضور دکتر حسین فقیهیان معاون هماهنگی استان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر حمید دوازده امامی مدیر کل فرهنگی- اجتماعی استان و مدیران گروه معارف اسلامی واحدهای استان برگزار شد.


این جلسه که در محل ستاد هماهنگی استان و با هدف توانمند سازی اساتید گروه معارف واحدهای دانشگاهی استان و با محوریت تصمیمات و مصوبات کمیسیون تعمیق ارزش‌های دینی شورای راهبردی فرهنگی- اجتماعی تشکیل شد، اولین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی مدیران گروه معارف برای ارائه پیشنهادهای راهبردی درباره کاربردی‌تر کردن سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی و بررسی راه‌کارهای نوین فرهنگی از منظر آموزه‌های دینی و آموزش معارف اسلامی در دانشگاه ها بود.


در این نشست حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مسئول دفتر فرهنگ واحد کاشان و رئیس کمیسیون تعمیق ارزش های دینی و همچنین دکتر مجتبی جعفری دبیر این کمیسیون و مدیر گروه معارف واحد خمینی شهر به ذکر موارد لازم درباره برنامه ها و اقدامات کمیسیون مذکور پرداختند.


برگزاری کارگاه ایمپلنت دانشجویی در واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران


کارگاه آموزشی ایمپلنت ویژه دانشجویان رشته دندانپزشکی، مطابق با برنامه زمانبندی شده در 4 روز در تاریخ‌های 7 و 8 و 21 و 22 خرداد ماه از ساعت 16- 9 در واحد دندانپزشکی با همکاری مرکز تحقیقات ایمپلنت و گروه پروتز متحرک برگزار شد.


در این کارگاه دو سیستم به صورت تئوری و عملی و Live Surgery آموزش داده شد در اجرای علمی و عملی کارگاه اساتید دکتر رضا شباهنگ فر، دکتر سید مهدی جعفری، دکتر علی حسنی، دکتر محمود رضا مبینی، دکتر حمیرا انصاری، دکتر علی نصیر و دکتر رضا ناهیدی همکاری صمیمانه‌ای را با این مجموعه داشتند. مسئولیت اجرایی این کارگاه با دکتر آزیتا مظاهری تهرانی بود که در این رابطه تلاشهای بی دریغی کردند. برای شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه صادر شد.


اعلام جزییات ترم تابستان 94-93 واحد دانشگاهی مسجدسلیمان


همزمان با برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93، معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، جزییات ترم تابستان این سال تحصیلی را اعلام کرد.


دکتر محمد حسین محبی نورالدین وند معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: با توجه به بخشنامه جدید ترم تابستان، این واحد دانشگاهی آمادگی کامل دارد برای دانشجویان شاغل به تحصیل در همه رشته‌های تحصیلی موجود در واحد و همچنین دانشجویان میهمان از سایر واحد های دانشگاهی کلیه دروس عمومی، پایه و تخصصی را ارائه کند.


معاون آموزشی واحد مسجدسلیمان، اظهار کرد: زمان انتخاب واحد برای ترم تابستان از 1/4 لغایت 3/4/94 و زمان شروع کلاسها 6/4 لغایت 30/5/ 94 و تاریخ امتحانات این ترم تحصیلی از 31/5 لغایت 10/6/94 است. در این ترم کلاس‌ها به مدت 8 هفته و به صورت 2 جلسه در هفته بدون احتساب زمان ثبت‌نام و ایام امتحانات برگزار خواهند شد.


وی گفت: همچنین درباره تعداد واحدهای مجاز انتخابی در ترم تابستان برای دانشجویان متقاضی طبق بخشنامه‌های جدید، برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی 10 واحد، برای دانشجویان کارشناسی ارشد 6 واحد و برای دانشجویان ترم آخر که در شرف فارغ‌التحصیلی هستند همچنین دانشجویان ممتازی که معدل نیمسال گذشته آنها 17 به بالا است 12 واحد مشخص شده است. مشروطی در ترم تابستان جزء تعداد مشروطی‌های تحصیلی محسوب نمی‌شود.


محبی در رابطه با میزان شهریه ترم تابستان، افزود: میزان شهریه قابل پرداخت برای 6 واحد درسی و کمتر را نصف شهریه ثابت و برای 6 واحد تا 12 واحد دو سوم شهریه ثابت در نظر گرفته شده است، البته هر دو گروه لازم است شهریه متغییر واحدهای انتخابی را نیز پرداخت کنند.


معاون آموزشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان درباره چگونگی انتخاب واحد دانشجویان میهمان در ترم تابستان، گفت: همه دانشجویان میهمان از سایر واحدهای دانشگاهی می توانند با ارائه کارت ملی، معرفی نامه معتبر عکس دار از واحد مبداء و یک قطعه عکس پرسنلی در تاریخ 3/4/94 به این واحد مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج میزبان داوطلبین کنکور سراسری 94


کنکور سراسری سال 1394 شهرستان کهنوج به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در طول برگزاری این آزمون امام جمعه و فرماندار شهرستان کهنوج از روند برگزاری آن بازدید و رضایت خود از نحوه برگزاری این آزمون از سوی دانشگاه آزاد اسلامی را ابراز داشتند.


ریاست واحد کهنوج با ابراز خرسندی از عملکرد عوامل اجرایی آزمون، گفت: این آزمون با حضور بیش از 1700 نفر داوطلب در گروه‌های آموزشی علوم انسانی، علوم ریاضی، علوم تجربی، هنر و زبانهای خارجه در 4 نوبت و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.


اصغر پوربهزادی حضور داوطلبین در این آزمون را نشان از شور و اشتیاق آنان برای علم و تحصیل دانست و اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو علم و دانش جوانان آن جامعه است و داوطلبینی که در این آزمون شرکت کرده‌اند آینده سازان و توسعه‌دهندگان جنوب استان کرمان خواهند بود.


مدیر امور مالی جدید واحد اردبیل معرفی شد


مدیر امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل معرفی و مشغول به کار شد.


دکتر بهنام آزادی سرپرست معاونت اداری و مالی واحد با قدردانی از زحمات عادل شاه ولیزاده مدیر قبلی، دکتر جواد قدیم‌پور را به عنوان مدیر مالی واحد معرفی کرد.


در این جلسه بر همکاری مستمر پرسنل امور مالی برای سرعت بخشیدن به فعالیت ها و انجام به موقع وظایف محوله تأکید شد.


دکتر قدیم پور عضو هیئت علمی واحد و از اساتید گروه حسابداری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته