دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1396 - 12:10
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

امداد رسانی به مصدومان زلزله تا پایان امروز ادامه دارد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اسکان موقت، توزیع چادر و ‌آب آشامیدنی انجام شده اما هنوز نیازها برطرف نشده و در برخی مناطق قطعی آب و برق وجود دارد که وزارت نیرو در حال برقراری آن است.
کد خبر : 231255

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور دقایقی پیش در مصاحبه زنده تلویزیونی با شبکه خبر در مورد آخرین جزئیات حادثه زلزله شب گذشته در غرب کشور و اقدامات صورت گرفته در این زمینه اظهار کرد: متاسفانه شاهد وقوع حادثه سنگینی در مناطق غربی کشور بوده‌ایم که بسیاری از هموطنان کشور را دچار مصدومیت و آسیب کرده است، بر همین اساس از اولین دقایق بروز بحران در منطقه تمام مسئولان کشوری و استانی بسیج شده‌اند تا امدادرسانی به موقع داشته باشند.


وی افزود: امکانات از شب گذشته و صبح امروز ارسال شده است و مرتب در حال تخلیه مجروحان و مصدومان از این منطقه هستیم، امیدواریم تا پایان امروز بحث امداد و نجات به پایان برسد.


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: بحث اسکان موقت زلزله‌زدگان برقرار شده و چادرها توزیع شده‌اند اما هنوز نیازها مردم به طور کامل برطرف نشده و نیاز بیشتری برای کمک‌رسانی وجود دارد.


نجار گفت: آب آشامیدنی و مواد غذایی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده، در برخی مناطق قطعی آب و برق را داشتیم که وزارت نیرو در حال برقراری آن است اما سرپل ذهاب کماکان مشکل برقرار است و امیدواریم تا بعدازظهر مشکل آب و برق حل شود.


وی گفت: از مردم می‌خواهیم صبر و آستانه تحمل خود را بیشتر کنند، درست است که حادثه دیده‌اند اما قدری تحمل کنند و بگذارند مسئولان به وظایف خود عمل کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته