دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران:

حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا قابل پیش‌بینی بود/ تلاشم را می‌کنم که امثال جهانیان نتوانند در ورزش باشند

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد همه تلاشش را می‌کند تا مالکیت باشگاه نفت به حمیدرضا جهانیان سپرده نشود.
کد خبر : 231215

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا گل‌محمدی در خصوص اینکه حمیدرضا جهانیان اعلام کرده او به عنوان حامی و متولی ورزش استان برخلاف اصل 44 گام برمی‌دارد و در راه تیم‌های خصوصی سنگ‌اندازی می‌کند،به خبرنگار آنا گفت: «من به عنوان مدیرکل ورزش استان تهران همه تلاشم را می‌کنم که امثال جهانیان نتوانند در ورزش باشند چون این‌ها می‌خواهند با حضورشان در ورزش برای خودشان اسم و رسمی به دست آورند.»


وی افزود: «جهانیان می‌خواهد با حضور در نفت‌تهران خود را مطرح کند. او هیچ گره‌ای از مشکلات نفت را باز نکرده است. برای چه باید در باشگاه نفت دارای سمت باشد. امانت را باید به دست اهلش بسپاریم. نمی‌شود یکی مثل جهانیان بدون آنکه به تعهدات خود پایبند باشد،مالکیت باشگاه نفت را تصاحب کند و گره کور دیگری بر گره‌های قبلی بیافزاید.»


مدیر کل ورزش استان تهران در واکنش به صحبت‌های جهانیان که گفته بود گل‌محمدی چگونه از یک ماه پیش می‌دانست نفت از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود که این موضوع را رسانه‌‌ای کرد، اظهارداشت: «جهانیان به معنای واقعی آرسن لوپن است. من یک ماه پیش چنین حرفی را نزدم. پس از چند جلسه که با او داشتم وقتی به قول‌هایی که داده بود عمل نکرد گفتم با توجه به عملکردی که جهانیان دارد نفت از لیگ قهرمانان حذف می‌شود.»


او تاکید کرد: «جهانیان می‌توانست به تعهداتی که داده بود عمل کند و تیمش دارای مجوز حرفه‌ای شود. یکی از تعهدات او پرداخت طلب بازیکنان و مربیان سابق نفت بود که هیچ کدام از آنها تا امروز عملی نشده‌است. یکی از شروط AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌ها بود. وقتی گامی برای دادن طلب‌ها برداشته نشده است، هر کس دیگری هم می‌توانست حدس بزند نفت آسیایی نمی‌شود. من کشف فرمول اتم را که نکردم. مثل حذف نفت از آسیا داستان فردی است که اتومبیلش به ته دره سقوط کرده بود و او می‌گفت سوییچ اتومبیل دستم است. جهانیان هزینه نکرده و بدهی‌ها را نداده بعد حرف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌زند.»


گل‌محمدی درباره اینکه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی چگونه با وجود بدهی‌هایی که به بازیکنان، مربیان و دیگر اشخاص و ارگان‌ها داشتند،‌ چگونه مجوز آسیایی گرفتند، تاکید کرد: «ظاهرا دولت تضامین لازم را داده است. وقتی دولت اعلام کرده بدهی‌های سرخابی‌ها را پرداخت می‌کند دلیلی ندارد مجوزشان صادر نشود. جهانیان هم می‌رفت و از دولت کمک می‌گرفت. همه تلاش من این است که دولت از باشگاه‌‌های دولتی حمایت کند که این اتفاق افتاده است.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته