دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار پورجمشیدیان:

پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر تکفیری‌ها، شیرازه داعش را از هم پاشید/ خون «فرهنگی‌ها» بساط داعشیان را از منطقه برخواهد چید

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمین سپاه با بیان اینکه خون «فرهنگی‌ها» بساط داعشیان را از منطقه برخواهد چید، گفت: شرایط و وضعیت عالی مدافعان حرم در جبهه‌های عراق و سوریه نوید نابودی همیشگی تکفیری‌ها را می‌دهد.
کد خبر : 230972

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار علی‌کبر پورجمشیدیان امروز در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم وحید فرهنگی‌والا اظهار داشت: با حضور نیروهای مقاومت اسلامی که متشکل از شیعیان و اهل سنت بوده و از کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان عازم منطقه شدند، جبهه مستحکمی در مقابل نیروهای تکفیری و داعشیان برای دفاع از حرمین شریفه ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه امروز همه جهانیان شاهد پیروزی‌های پیوسته مقاومت هستند، ادامه داد: طبق وعده‌ای که داده شده بود، جبهه تروریستی و تکفیری به‌ هم خورده است و به طور کامل شیرازه تروریست‌ها از هم پاشیده شد.


معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمین سپاه پاسداران تاکید کرد: گروهک‌های تکفیری و داعش چنان در منجلاب گیر کرده‌اند که تلاش می‌کنند به نحوی از صحنه فرار کنند و برای این منظور خود را به آب و آتش می‌زنند.


وی با اشاره به شرایط و وضعیت عالی مدافعان حرم در جبهه عراق و سوریه تاکید کرد: امید است با دعای مردم و به برکت خون‌های پاکی مانند شهید وحید فرهنگی والا به زودی شاهد نابودی همه گروه‌های تروریستی و سرکرده آنها باشیم.


منبع:‌فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته