دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 00:21
ابطحی در گفت‌وگو با آنا:

اصلاحات نسبت به گذشته پخته‌تر شده‌است

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: جناح اصلاحات مجموعه عمل‌گرای پخته‌تری نسبت به گذشته شده‌است و کاندیدای خود برای انتخابات آتی را از نزدیک‌ترین افراد به خودش معرفی خواهد کرد.
کد خبر : 230922

حجت‌الاسلام «محمدعلی ابطحی» عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، با اشاره به طرح نام اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهارداشت: جناح اصلاحات به عنوان بخشی از پروسه سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده حضور خواهد داشت. اما اینکه کسی را از اکنون کاندیدای اصلی خودشان معرفی کنند، کمی زود است.


وی تصریح کرد: مجموعه‌ای از افراد در جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب حضور دارند که ظرفیت کاندیداتوری ریاست جمهوری آتی را دارند و در جبهه اصلاحات آقایان عارف و جهانگیری دو نمونه برجسته‌اند که می‌توانند در لیست کاندیداتوری اصلاحات قرار بگیرند.


عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه پیش‌بینی تحولات دشوار است، گفت: آنچه مسلم است دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب برای انتخابات آینده برنامه دارند. اما در طول زمان مشخص می‌شود که گزینه‌های نهایی چه کسی است تا حمایت‌ها پشت سر او قرار بگیرد.


ابطحی درباره حضور مستقل اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400، خاطرنشان کرد: جناح اصلاحات مجموعه عمل‌گرای پخته‌تری نسبت به گذشته شده است و کاندیدای خود را از مجموعه نزدیک‌ترین افراد به خودش معرفی خواهد کرد.


وی با تاکید بر اینکه حضور مستقل یا ائتلافی اصلاح‌طلبان بستگی به شرایط کاندیداها و تایید آنها برای ورود به عرصه انتخابات دارد، اضافه کرد: با در نظر گرفتن همه این موارد برنامه‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده تعیین خواهد شد.


عضو مجمع روحانیون مبارز درباره آینده شورای‌عالی سیاست‌گذاری گفت: سیاست‌های کلی اصلاحات بر اساس تشکیلات و عناوین تعیین نمی‌شود و جریانات سیاسی هستند که مشخص می‌کنند شورای‌عالی سیاست‌گذاری در آینده نیز فعال است، یا خیر!


ابطحی اظهارداشت: دیدگاه‌های رئیس دولت اصلاحات در آینده برای اصلاح‌طلبان محوریت خواهد داشت و این دیدگاه‌ها برای این جناح تعیین کننده‌تر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته