دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1396 - 11:44

فردا آخرین مهلت شرکت در جشنواره علوم‌پزشکی رازی

متقاضیان شرکت در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا پایان وقت اداری روز ۲۲ آبان ۹۶ فرصت دارند ثبت‌نام و ارسال مدارک خود را تکمیل کنند.
کد خبر : 230826

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیست‌و‌سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برای تجلیل و تکریم از محققان برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی دی‌ماه ۹۶ برگزار می‌شود.


این جشنواره در دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی برگزار می‌شود که افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) شامل محققان ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور دارای حداقل H index به میزان ۱۰، محققان جوان و دانشجو (دارای حداقل H index به میزان ۷)، صاحبان ابداعات و اختراعات و صاحبان پژوهش‌های برتر هستند که آثار آنها در یکی از کمیته‌های علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت و ابداعات، اختراعات و فناوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.


نهادهای حقوقی نیز شامل دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور، مراکز تحقیقاتی مصوب علوم‌ پزشکی کشور، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور، مجلات علمی پژوهشی مصوب علوم پزشکی کشور و سازمان‌های غیردولتی، شرکت‌ها، مؤسسات، انجمن‌های خیریه و انجمن‌های علمی حامی پژوهش‌های علوم‌پزشکی است.


متقاضیان شرکت در جشنواره برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی «razi.hbi.ir» یا «razi.research.ac.ir» و «razifestival.ir» مراجعه کرده و تا پایان وقت اداری فردا دوشنبه ۲۲ آبان نسبت به تکمیل ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته