دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1396 - 07:15
کامران در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

اشرافی‌گری و آقازادگی دو آفت حکومت اسلامی

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حاکمان باید دست از اشرافی‌گری بردارند و مانند مردم زندگی کنند، هیچ مسئولی در تهران ساکن محله شوش یا مولوی و مناطق پایین‌شهر نیست و اکثر آنان قیطریه‌نشین هستند.
کد خبر : 230785

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به تقویت روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان و دانش‌آموز با توجه به علنی‌تر شدن سیاست ضد اسلامی و ایرانی آمریکا اظهار کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان پیش از انقلاب اسلامی هم دشمن‌شناس و استکبارستیز بودند و همواره با نظام سلطه مبارزه می‌کردند و توانستند سیاست‌های استکبار را با استقامت خود بی‌اعتبار کنند.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ادامه داد: اکنون وضعیت جهان نسبت به سال‌های قبل پیچیده‌تر شده است و دو جبهه حق و باطل در رویارویی مستقیم هم قرار گرفته‌اند، البته پیش از این هم تقابل این دو جبهه وجود داشت اما این چنین در عمل اتفاق نیافتاده بود.


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل یک غده سرطانی است و رهبر معظم انقلاب هم اسرائیل را یک رژیم جعلی دانستند، گفت: اکنون یک آرایش سیاسی و نظامی در منطقه نهادینه شد و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مشی اجرایی محکم در مقابل آمریکا و رژیم‌صهیونیستی قرار گرفته است و مردم عراق، پاکستان، لبنان و کسانی‌که به ظهور منجی اعتقاد دارند در کنار ایران حضور دارند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران برای جبهه مقاومت و حراست از اسلام ناب محمدی (ص) در خارج از مرزهای خود خون می‌دهد و حضور مستشاری ایران برای مقابله با گروهک‌های تکفیری و سلفی که مورد حمایت آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و عربستان سعودی به عنوان پادوی آن در منطقه هستند، برگ زرینی از رشادت‌های رزمندگان ایرانی همچون شهید حججی‌هاست.


کامران، اشرافی‌گری را یکی از آفات نظام اسلامی در مبارزه با استکبار دانست و اظهار کرد: حاکمان باید دست از اشرافی‌گری بردارند و مانند مردم زندگی کنند، هیچ مسئولی در تهران ساکن محله شوش یا مولوی و مناطق پایین‌شهر نیست و اکثر آنان قیطریه نشین هستند در صورتی‌که بیت مقام معظم رهبری حوالی میدان حر است. اگر مسئولان ما همچون سال 58 انقلابی بشوند بین مردم و مسئولان پیوند عاطفی برقرار خواهد شد چراکه اکنون مسئولان هستند که از مردم فاصله گرفتند و هنوز امثال شهید حججی و شهدای مدافع حرم که سال‌های انقلاب را درک نکردند، مانند سال‌های جنگ تحمیلی جانفشانی می‌کنند.


وی با انتقاد از پدیده آقازادگی در حکومت اسلامی تصریح کرد: اکنون وضعیت از آقازادگی گذشته و به برادرزاده، خاله‌زاده، عموزاده و عمه‌زاده رسیده‌ایم. مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن از ابتدای امسال مسئولان باید اموال دارایی‌های خود را اعلام کنند و هرکس که ریگی به کفش ندارد بیاید بگوید که چقدر حقوق می‌گیرد، چه اموال و املاکی دارد اما تا کنون لیستی ارائه نشده است.


این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب همه یک مزاج واحد داشتند و آن ایثار و مقاومت بود. اکنون هم مردم یمن با تأسی از انقلاب اسلامی و با وجود تحریم‌های شدید و کمترین امکانات مقابل عربستان سعودی ایستادگی کرده‌اند.


وی تصریح کرد: اکنون دست استکبار رو شده است و مشخص شد کسانی‌که شعار حمایت از کودکان، زنان و جنگ‌زدگان می‌دادند فقط در همان شعار ادعای انسان‌دوستی دارند و در مقابل جنایت‌هایی که به مطلوم یمن و میانمار می‌شود، سکوت کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته