دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 16:17
شیخ‌الاسلامی:

دانشکده ویژه علوم پایه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد احداث می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از ساخت دانشکده ویژه علوم پایه در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 23069

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ الاسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که صبح امروز در محل اتاق شورای سازمان مرکزی واحد مشهد برگزار شد، افزود: دانشکده علوم پایه نه تنها از مهمترین دانشکده ها، بلکه زیربنایی برای بقیه رشته ها است.


وی بر فعال بودن تک تک رشته ها در دانشکده علوم پایه و سرمایه گذاری برای رشد و ارتقاء آنها تاکید کرد و گفت: این دانشکده خوراک رشته های پزشکی و فنی مهندسی را مهیا می کند از این رو تضعیف این دانشکده تضعیف علوم تجربی در دانشگاه ها و در نتیجه در کشور است.


شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پایه به دو شاخه علوم و فناوری های نوین در آینده نزدیک تبدیل خواهد شد، افزود: بنابراین ایجاد رشته های جدید و تقویت رشته های قدیم در این دو دانشکده قوت می گیرد و کلاس ها و آزمایشگاه های مجهز علمی با معماری خاص ایجاد می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه بیشترین تعداد اعضای هیات علمی و دانشجویان اختصاص به این دانشکده دارد، یادآور شد: واحد مشهد با رشته های علوم پایه شکل گرفت از این رو به دلیل قدمت و سابقه درخشان علمی در تولید مقالات و کسب رتبه های علمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران و جمعی از اساتید گروه های مختلف دانشکده علوم پایه برگزار شد، شیخ الاسلامی با اهدای لوح تقدیر با قدردانی از زحمات دکتر پژمان خورشید ریاست قبلی، برای دکتر سعیدی ریاست جدید دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته