دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1396 - 06:27
آقامیری در گفت‌وگو با آنا:

حل مشکلات اقتصادی نیاز به کار افزون‌تر در حوزه دیپلماسی دارد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: باید سیاست‌های کشورمان را با کار افزون‌تر در حوزه دیپلماسی پیگیری کنیم تا مشکلاتمان حل شود. 
کد خبر : 230601

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدرضا آقامیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، درباره راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی با بیان اینکه عمده‌ترین کار دولت برای حل و فصل مشکلات اقتصادی پیگیری برجام بود، اظهارداشت: برجام به عنوان یک ضرورت برای رفع مشکلات اقتصادی باید همچنان ادامه پیدا کند.


وی با اشاره به زیاده‌خواهی‌های آمریکا در برجام تصریح کرد: آمریکایی‌ها سعی کردند با عهدشکنی شیرینی برجام را در کام ملت تلخ کنند و وقتی نتوانستند در عرصه جغرافیایی و منطقه‌ای سیاست‌های استکباری خود را اجرا کنند، قصد دارند با فشار بر دولت به اهداف شوم خود برسند.


آقامیری تاکید کرد: برجام برای ما شرایطی به وجود آورد که بدور از فشارهای دولت‌های اروپایی به یک حالت ثبات رسیدیم. البته مشکلات زیادی وجود دارد و بانک‌های ما همچنان انتقال پول را به راحتی انجام نمی‌دهند. ولی باید سیاست‌های خود را با فشار بیشتر و کار افزون‌تری در حوزه دیپلماسی نسبت به تعاملات دنیا پیگیری کنیم تا مشکلاتمان حل شود.


این فعال سیاسی با بیان اینکه برجام نسخه خوبی است و نباید ترک شود، خاطرنشان کرد: موفقیت دولت در مسائل اقتصاد داخلی رفتن به سمت مدلی است که مقام معظم رهبری پیشنهاد دادند. این شرایط یکسانی که بعد از برجام ایجاد شده برای ما یک موفقیت است و اجازه خواهد داد تا از ظرفیت‌های داخلی به خوبی در راستای تقویت تولید و اشتغال استفاده کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته