دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد؛

حمایت دانشگاه تهران از فعالیت‌های قرآنی دانشجویان

نیلی احمدآبادی اظهار کرد: یکی از فعال‌ترین نهادهای دانشجویی در دانشگاه تهران در حوزه قرآن و عترت است و دانشگاه هم سعی کرده در حد توانمندی‌هایی که دارد، این فعالیت‌ها را پشتیبانی کند.
کد خبر : 230585

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، به بحث درباره اهمیت آموزش قرآن در میان دانشگاهیان و وضعیت فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه تهران پرداخت و اظهار کرد: ما به عنوان ملتی مسلمان و ملتی که بسیاری از فعالیت‌ها و دیدگاه‌های ما از قرآن گرفته می‌شود، قطعا باید توجهی جدی به امر فعالیت‌های قرآنی در کشور و مخصوصا در میان دانشگاهیان داشته باشیم. بخصوص در دانشگاه تهران که جایگاه نخبگان کشور است و جهت‌گیری جوانان و دانشجویان در این دانشگاه بسیار دارای اهمیت است و توجه به قرآن اهمیت زیادی پیدا می‌کند.


رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: در دانشگاه تهران، برخی فعالیت‌های قرآنی به صورت مستقیم است که بیشتر توسط نهادهای دانشجویی شکل می‌گیرد و اکنون نهادهای دانشجویی مختلفی در حوزه قرآن و عترت به فعالیت می‌پردازند و دانشگاه هم در حد توان خود سعی کرده این فعالیت‎های دانشجویی را تقویت کند.


نیلی احمدآبادی افزود: بنده معتقدم یکی از فعال‌ترین نهادهای دانشجویی در دانشگاه تهران در همین حوزه قرآن و عترت به فعالیت و در مجموع استنباط بنده این است که فعالیت‌های دانشجویی در حوزه قرآنی در دانشگاه تهران از استقبال نسبی برخوردار بوده و دانشگاه هم سعی کرده در حد توانمندی‌هایی که دارد، این فعالیت‌ها را پشتیبانی کند.


منبع: ایکنا


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته