دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1396 - 08:32
افشین داوری درگفت‌وگو با آنا؛

هیچ‌وقت برای ریاست در بوکس تبلیغ نکردم

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: هدفم این است که رئیس فدراسیون بوکس شوم ولی معلوم نیست چه کسی بیش از سایر کاندیداها رای می‌آورد.
کد خبر : 230575

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، افشین داوری در خصوص اینکه عملکرد وی در فدراسیون بوکس امروز منجر به تجمع برخی از اعضای خانواده بوکس مقابل درب وزارت ورزش منجر شده است،‌ گفت: «متاسفانه عده‌ای که می‌توانستند به رشد روز افزون ورزش بوکس کمک کنند، به بهانه‌های واهی جلوی درب وزارتخانه رفتند. همه مطالبی که آنها عنوان کردند، پاسخ‌های منطقی دارد که نیازی نبود با تجمع مقابل وزارت‌خانه به آن رسید.»


وی ادامه داد: «بسیاری از پیشکسوتان و استخوان خردکرده‌‌های خانواده بوکس با من تماس گرفتند که مگر بوکس مسئول ندارد که باید با تجمع برابر وزارت ورزش این ورزش زیر سوال برود. این نفراتی که کار کودکانه کردند و مقابل وزارت ورزش رفتند منافع شخصی‌شان را به منافع بوکس ترجیح دادند. با این حال ما هنوز هم در فدراسیون را به روی آنها نبستیم چون پیش از این هم گفته بودم که برای آنکه بوکس به موفقیت برسد از همه آنهایی که می‌توانند به بوکس کمک کنند، استفاده خواهیم کرد.»


سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص انتقادهای وارد شده به وی بیان کرد:‌ «درباره انتخابات هیات‌ها به من اعتراض شده آن هم در شرایطی که ثبت‌نام و تایید صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات هیات‌ها پیش از آمدن من صورت گرفته است. بنابراین من دخل و تصرفی در این انتخابات نخواهم داشت. فقط به عنوان رئیس مجمع در انتخابات حاضر می‌شوم. ضمن اینکه نماینده وزارت هم در تمامی مجمع‌های انتخابی حضور دارد و در چنین شرایطی نباید من مورد اعتراض واقع شوم.»


او درباره اینکه به وی انتقاد شده که به بهانه رای آوردن در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس به نفع خودش در فدراسیون تبلیغات می‌کند، عنوان کرد: «اولا که من ثبت‌نام کردم و هدفم این است که رئیس فدراسیون شوم ولی معلوم نیست چه کسی بیش از سایر کاندیداها رای می‌آورد. ثانیا من چه تبلیغی در این مدت داشته‌ام. من اگر سفری به شهرستان‌ها داشتم تنها برای برگزاری انتخابات بوده که به عنوان رئیس مجمع حضورم الزامی بوده است. مسابقات را هم طبق تقویم فدراسیون که پیش از من تصویب شده برگزار می‌کنم. اگر مسابقات را برگزار نکنم که بیشتر زیرسوال می‌روم.»


داوری در پایان خاطرنشان کرد: «هیچ‌وقت برای ریاست در بوکس تبلیغ نکردم. زمانی بود که اردوهای تیم ملی بوکس با مصوبه کمیته فنی فدراسیون بوکس تعطیل شده بود و همین عامل منجر به افت بوکس ملی ما شد. امروز ما اردوهای تیم ملی بوکس را در شرایطی برگزار می‌کنیم که با گذشته تفاوت‌های فراوانی دارد. زمانی غذایی که به ملی‌پوشان بوکس داده می‌شد پیش غذایی بیش نبود و آنها در کانکس ساکن بودند ولی امروز آنها در هتل آکادمی المپیک اسکان یافته‌اند و غذای کامل به آنها داده می‌شود. از اینجا به بعد هم با حمایت اسپانسرها می‌توان شرایط بسیار بهتری را برای ملی‌پوشان بوکش فراهم کرد. پس بهتر است به جای تجمع و اعتراض همه با هم متحد شویم تا بوکس روزهای طلایی‌تری را تجربه کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته