دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 15:19
از سوی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

کلنگ احداث دانشکده علوم پزشکی واحد قائن به زمین زده شد/ بهره‌برداری از مجتمع کارگاهی چوب

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قاین بازدید و کلنگ احداث دانشکده علوم پزشکی این واحد را بر زمین زد.
کد خبر : 23050

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی که به منظور کلنگ زنی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به قائن سفر کرده بود در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه، نماینده و فرماندار قائن قرار گرفت و پس از آن با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و غبار روبی و قرائت فاتحه، روبان مجتمع کارگاهی و کارگاه چوب دانشگاه را که در راستای طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان با زیربنای 1360متر مربع ساخته شده است، برش زد.


هاشمی در این بازدید و در جلسه‌ای با مسئولین این واحد از استقبال گرم مسئولان شهرستان تشکر کرد و گفت: جا دارد سلام گرم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ریاست هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده ریاست دانشگاه را به شما ابلاغ کنم.


هاشمی ادامه داد: در طول یک سال و نیمی که از خدمتم در معاونت عمرانی دانشگاه آزاد می‌گذرد از حدود 200 واحد دانشگاهی در سراسر کشور بازدید داشته‌ام و به راحتی می‌توانم مقایسه‌ای بین واحدها و اتفاقاتی که در آن افتاده است، داشته باشم. دانشگاه آزاد قائن به عنوان یک واحد متوسط از امکانات خوب، هیات علمی خوب و محوطه زیبا و ساختمان‌هایی به حد نیاز برخوردار است که سرانه ساختمانی آنها حتی از مرز 10متر نیز گذشته است.


وی با اشاره به فعالیت‌های کشاورزی در واحد قائن، گفت: این فعالیت‌ها قابل تحسین است و با توجه به اینکه روش‌های نوین کشاورزی دراین طرح به کار گرفته میشود می‌تواند به عنوان یک طرح درآمد زا برای دانشگاه محسوب شود.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر کیفی سازی دانشگاه تاکید کرد و گفت: در تمام واحدها باید بهینه سازی ساختمان‌ها صورت گیرد زیرا محیط شکیل و زیبا درکنار کیفیت علمی به جذب دانشجو کمک می‌کند.


هاشمی درخصوص ساخت دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد قائن گفت: این پروژه طی چند قرارداد به پیمانکاران واگذار شده و تلاش می‌کنیم از پیمانکاران مجرب خود شهرستان در ساخت این پروژه استفاده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته