دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاجی‌دلیگانی:

امارات مدام علیه تمامیت ارضی ما بیانیه صادر می‌کند/ توقیف کیهان به خاطر انتقام‌گیری از افشاگری‌های این روزنامه است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توقیف روزنامه کیهان به خاطر انتقام‌گیری از این روزنامه به خاطر افشاگری‌های آن بوده است.
کد خبر : 230423

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، حسینعلی‌ حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با تعجب‌‌آور خواندن توقیف روزنامه کیهان گفت: یکی از راه‌های شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی آزادی مطبوعات است و من وقتی خبر ایجاد محدودیت برای روزنامه کیهان را شنیدم بسیار متعجب شدم.


وی ادامه داد: در صورتی که بارها و بارها کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه امارات علیه تمامیت ارضی ما بیانیه دادند و اقداماتی را صورت دادند حال روزنامه کیهان به نقل از انصارالله یمن مطلبی را نوشته چرا باید توقیف شود.


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان از نعمت‌های خدایی برای انقلاب اسلامی است و نشریه وزین کیهان در سال‌های بعد از انقلاب خدمات شایانی را برای انقلاب اسلامی داشته است و از انحراف‌هایی که برخی افراد و جریانات در داخل کشور ایجاد کردند با افشاگری‌ و روشنگری که داشت از این انحرافات جلوگیری کرد.


حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که این نوع برخورد با نشریه وزینی مثل کیهان به خاطر برخی انتقام‌گیری‌ها از این روزنامه است به خاطر افشاگری سال‌های اخیر بوده است.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته