دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شایان مصلح در گفت وگو با آنا

5 بار به کربلا مشرف شدم/از برانکو تشکر می‌کنم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تاکنون 5 بار به کربلا مشرف شدم که تمام این موارد در مراسم اربعین بود.
کد خبر : 230411

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس علاقه زیادی به ائمه اطهار دارد و دلدادگی این بازیکن به امام حسین به همه اهالی فوتبال ثابت شده است. مصلح در جریان پیاده روی اربعین امسال موفق شد از برانکو مرخصی یک روزه بگیرد و در این مراسم شرکت کند.


شایان مصلح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضورش در مراسم پیاده روی اربعین گفت: «من حدود 5 بار به کربلا مشرف شدم که تمام این 5 بار در مراسم اربعین بود. پیاده‌روی در مسیر سخت مرز تا کربلا یا از نجف به کربلا سخت است اما همه می‌خواهند این مسیر را طی کنند تا این سختی را تحمل کنند.»


وی ادامه داد: «همه شیعیان و محبان امام حسین حسرت می‌خورند که چرا در عاشورای سال 61 هجری در کنار امام نبودند و در حال حاضر بهترین فرصت در مراسم پیاده روی اربعین است که عشق و علاقه خودشان را به ارباب ثابت کنند. امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه دهیم و بزرگترین تجمع بشری در ناامن‌ترین منطقه خاورمیانه را برگزار کنیم.»


مصلح در مورد حضور ورزشکاران و هنرمندان در مراسم پیاده روی اربعین گفت: «مراسم پیاده‌روی اربعین چهره مشهور و عادی نمی‌شناسد اما ای کاش هنرمندان و ورزشکاران هم که اندک آبرویی نزد مردم دارند در این مسیر قرار بگیرند.»


وی در مورد مرخصی یک روزه‌ای که برانکو به این بازیکن داد تا در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کند افزود: «من از سرمربی تیم تشکر می‌کنم که یک روز بیشتر از سایر بازیکنان به من مرخصی داد تا بتوانم در مراسم اربعین در کربلا شرکت کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته