دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1396 - 14:26
جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

60 درصد زوار اربعین وارد کشور شدند/ کاهش 40 درصدی سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود 60 درصد از زائران اربعین به کشور ،گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال 40 درصد کاهش یافت.
کد خبر : 230291

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته با انضباط و امنیت و آرامش بیشتر برای زوار اربعین حسینی برنامه‌ریزی شد.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: زیرساخت‌ها نسبت به سال گذشته بهتر فراهم و حضور همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ... گسترده تر شده بود.


وی ادامه داد: نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی با همه توان در این عملیات شرکت داشتند و پلیس مرزبانی، یگان ویژه، پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و ... از جمله پلیس‌های حاضر در میدان بودند.


این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی همه دستگاه‌ها و تلاش همه، امسال انضباط بیشتری بر تردد زوار و آرامش بیشتری در مراسم اربعین حاکم و امنیت زوار به طور کامل فراهم بود.


سردار مومنی تصریح کرد: در راس همه نیز همکاری زوار با نیرو‌های پلیس بود که با مدیریت سفر خود و برنامه‌ریزی‌، مشکلات نسبت به سال قبل کمتر شد.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه عبور غیر مجاز از مرزهای قانونی صورت نگرفت و تنها تعداد اندکی از محیط‌های اطراف و مناطق کوهستانی عبور کردند که برخی از آنان نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.


وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته 40درصد سوانح رانندگی منجر به فوت کاهش یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته