دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1396 - 15:30
مصطفی کارخانه:

حریفانی داریم که می‌توانند تیم‌های ملی کشورها را هم شکست دهند

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: حریفان‌ما در جام باشگاه‌های جهان قابلیت آن را دارند که تیم‌‌های ملی کشورها را هم شکست دهند.
کد خبر : 230246

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مصطفی کارخانه در خصوص 6 پیروزی متوالی بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال که همگی با کسب 3 امتیاز مسابقه همراه بوده است، گفت: «براین باورم که عملکردمان عالی بوده است. وقتی با برنامه وارد رقابت‌های این فصل لیگ برتر شده‌ایم و همه بازیکنان در راستای اهدافی که داشته‌ایم به رقابت با حریفان خود پرداخته‌اند، به پیروزی‌های با ارزشی رسیدیم که می تواند در ادامه فصل اثرات بسیار خوبی به همراه داشته باشد.»


او ادامه داد: «مهم‌ترین دلیل پیروزی‌های 3 امتیازی بانک سرمایه در این فصل مسئولیت‌پذیری تمامی اعضای تیم بوده است. ما عین یک زنجیر به هم متصل بوده‌ایم و وظایف‌مان را به درستی اجرا کردیم. برابر تیم‌های بسیار خوبی نظیر پیکان، شهرداری ارومیه و سایپا هم به برتری دست پیدا کردیم که می‌تواند بیانگر تلاش خوب تیم‌مان باشد و اینکه ما به دنبال آن هستیم تا به لطف پروردگار این فصل سومین قهرمانی متوالی‌مان در رقابت‌های لیگ را رقم بزنیم. هرچند هنوز در ابتدای راه هستیم و باید با دقت بیشتری به مسیرمان ادامه دهیم.»


سرمربی تیم بانک سرمایه با اشاره به آمادگی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال خاطرنشان کرد: «تیم ما در هر مسابقه باید در وهله اول با انگیزه 100 درصدی، حریفانی را که می‌خواهند برابر مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست پیدا کنند، را از پیش رو بردارد. این کار عزم بالایی می‌طلبد و ما باید بدون غلط و بدون نوسان بازی کنیم. ما در این فصل میلاد عبادی‌پور و چاچیچ را از دست دادیم ولی نفرات جایگزین به خوبی جای خالی آنها را پر کردند و نا توانستة ایم صدر جدول را در پایان هفته ششم در اختیار داشته باشیم.»


وی در خصوص نمایش دور از انتظار پیکان و شهرداری ارومیه رقبا سال‌های اخیر تیم بانک سرمایه در رقابت‌های لیگ بیان داشت: «از اینکه این دو تیم به خصوص پیکان در پایین جدول قرار داشتند اصلا راضی نبودم. پیکان تیم پرمهره‌ای است که از پاسور شش‌دانگی به نام سعید معروف در تیمش به نام سعید معروف بهره می‌برد. حضور معروف در تیم پیکان کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. امیدورام تیم‌های صاحب نام در لیگ برتر والیبال خود را بالا بکشند تا جذابیت رقابت‌ها بالاتر برود و تیم‌ها بتوانند نمایش دلچسب‌تری را ارائه کنند.»


کارخانه تاکید کرد: «در این فصل تیم شهرداری تبریز نمایش بسیار خوبی داشته و توانسته همچون ما 6 پیروزی متوالی کسب کند و تنها به واسطه ست شماری در رده دوم قرار دارد. این نمایش قابل قبول گویای آن است که والیبال ایران می‌تواند قطب جدیدی را در رقابت‌های لیگ داشته باشد.»


او درباره دیدار این هفته تیمش مقابل هاوش گنبدکاووس تصریح کرد:‌ «به طور حتم هیچ مسابقه‌ای در این فصل آسان نیست. اینکه نماینده گنبد در پایین جدول قرار دارد و تنها یک پیروزی کسب کرده دلیل نمی‌شود که ما کار آسانی برابر این تیم پیش‌رو داریم. هدف ما حفظ صدرجدول است و همان‌طور که دیدار با پیکان برای‌مان 3 امتیاز دارد، مسابقه برابر هاوش گنبد هم 3 امتیاز دارد و باید با تلاش فراوان در این بازی هم برنده شویم.»


سرمربی بانک سرمایه درباره مصدومیت‌ بازیکنان کلیدی‌اش که می‌تواند در رقابت‌های مهم برایش دردسرساز شود، اظهارکرد: «سعی کرده‌ایم با استراحت دادن به بازیکنان‌مان از فشار مسابقات بکاهیم. خوشبختانه الان رقابت‌ها هفته‌ای یک بار است ولی با این حال شهرام محمودی و سید محمد موسوی در یک مسابقه با مصدومیت مواجه بودند که به آنها استراحت دادم. بعد از این هم باید به نحوی تیم را مدیریت کنم که مصدومی در رقابت‌های مهم نداشته باشم.»


وی درباره پایان یافتن توهین‌ها در سالن‌های والیبال گفت: «خوشبختانه پورحسن و دیگر اعضای سازمان لیگ والیبال برابر بی‌احترامی‌ها به ملی‌پوشان تیم‌های مختلف قاطعانه ایستاد و تیم‌ها هم به خوبی روی هواداران‌شان کار کردند. تخریب بازیکنان شایسته حریفان به هیچ قیمتی نمی‌ارزد و شاهد این بودیم که تا اینجا اتفاق خاصی رخ نداده و حرمت‌های بازیکنان والیبال حفظ شده است.»


کارخانه درباره رقابت‌های جام باشگاه‌‌های جهان هم تصریح کرد: «تیم بانک سرمایه با حریفان گردن کلفتی همگروه شده است. قهرمانان برزیل، ایتالیا و لهستان خیلی قدرتمند هستند. آنها قابلیت آن را دارند که تیم‌‌های ملی کشورها را هم شکست دهند چون بهترین بازیکنان والیبال جهان در این تیم‌‌ها و همچنین تیم زنیت‌کازان روسیه قرار دارند. با این حال ما ناامید نیستیم و خواسته من از بچه‌ها این بوده که روزی یک درصد کارآیی تیمی‌مان را بالاتر ببریم تا در جام باشگاه‌های جهان حریف آسانی برای رقبای‌مان نباشیم. به نظرم رشد یک درصدی راه موفقیت بانک سرمایه درجام باشگاه‌های والیبال جهان است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی کارخانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته