دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 14:15

نوشاد عالمیان عضو تیم منتخب آسیا شد

نوشاد عالمیان به عنوان یکی از پنج عضو تیم منتخب تنیس روی میز آسیا معرفی شد.
کد خبر : 23024

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، این اولین بار است که یک ایرانی بعنوان عضو تیم منتخب بزرگسالان آسیا انتخاب می شود و با نگاهی به اسامی سایر نفرات دعوت شده به این تیم میتوان به بزرگی افتخار کسب شده بیشتر پی برد:


1- ما لونگ قهرمان فعلی جهان از چین ۲- میزوتانی نفر پنجم جهان از ژاپن ۳- تانگ پنگ نفر یازدهم جهان از هنگ کنگ ۴- چان چی یوان نفر سیزدهم جهان از چین تایپه.


شایان ذکر است در رده بندی فعلی فدراسیون جهانی ۱۵ بازیکن از ۲۰ بازیکن برتر دنیا از قاره آسیا هستند که در میان آنان بازیکنانی از کشورهای کره جنوبی و سنگاپور نیز قرار دارند. با این وجود نام نوشاد عالمیان قهرمان ارزنده کشورمان بعنوان نفر پنجم تیم منتخب آسیا ثبت شده است.


در سال ۲۰۰۶ نیز در زمانی که افشین بدیعی عهده دار سرپرستی تیم منتخب نوجوانان آسیا بود ، از نوشاد عالمیان برای عضویت در این تیم و شرکت در اردو و مسابقات بین قاره ای کشور صربستان دعوت به عمل آمده بود و اینک پس از گذشت ۹ سال همین اتفاق تاریخی در رده بزر گسالان تکرار می‌شود.


تیم منتخب بزرگسالان آسیا قرار است در روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد سال جاری در مسابقات آسیا – اروپا که در کشور چین برگزار می شود با تیم منتخب اروپا به رقابت بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته