دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 14:13

قدردانی از تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در برگزاری نماز جمعه

در مراسم ویژه‌ای با حضور اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان نیشابور از زحمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در برگزاری نمازجمعه شهرستان در محل این دانشگاه قدردانی شد.
کد خبر : 23022

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام اسماعیل مقری موذن امام جمعه نیشابور با تقدیر از زحمات دکتر جعفر سعیدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و همه دست‌اندرکاران، استقبال مردم از اقامه نماز جمعه در محل دانشگاه را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: اقدامات جانبی شامل برپایی نمایشگاه همدلی و همزبانی و توزیع بسته فرهنگی بسیار مورد استقبال نمازگزاران واقع شد و از ستاد نماز جمعه خواست نقاط ضعف و قوت بررسی گردد تا برای سال آینده نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف مرتفع شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور نیز در این مراسم با تشکر از مسئولان ستاد نماز جمعه شهرستان به ویژه حجت الاسلام مقری موذن از مساعدت و همکاری این عزیزان و همه مسئولان که در برگزاری این مراسم در محل این دانشگاه همکاری داشتند، تشکر کرد.


در این مراسم به پاس زحمات مسئولان در برگزاری این فریضه عبادی سیاسی که هر ساله به مناسبت تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود لوح تقدیری به این عزیزان اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته