دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر کریم زارع در گفت‌وگو با آنا:

نخبگان و پژوهشگران از چاه نفت با ارزش‌تر هستند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه نخبگان و پژوهشگران برای ما از چاه نفت با ارزش‌ترند، گفت: ‌ در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نمونه ای از مدیریت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 2302

دکتر کریم زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،گفت: تنها راهکار دانشگاه آزاد اسلامی و کشور برای رسیدن سند چشم انداز ۱۴۰۴، سرمایه گذاری روی نخبگان و پژوهشگران جوان است و ‌خوشبختانه در حال حاضر باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تجلی از ۵۸۵۰ هزار پژوهشگر و نخبه است.


وی با اشاره به اینکه اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان را دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و سراسری تشکیل می‌دهند، ادامه داد: با یاری خداوند متعال شهر‌های دانایی را ایجاد کردیم که برای پیشرفت کشور کاملا کارساز است.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر این نکته که باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد باید مَفصلِ دانشگاه، خدمات و صنعت باشد، تصریح کرد: تلاش داریم تا در هر استان یک باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ایجاد کنیم.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: نخبگان و پژوهشگران برای ما از چاه نفت با ارزش‌تر هستند و تنها راه حلی است که می‌تواند مشکل جامعه را حل کند و ‌در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نوعی مدیریت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب