دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد:

برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان تا قبل از پایان سال

بهروز شجاعی از برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان تا قبل از پایان سال خبر داد.
کد خبر : 23

مسئول اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا گفت: اعضا و رئیس شورای مرکزی حزب به طور موقت انتخاب شده‌اند و طبق اختیاراتی که هیئت مؤسس به شورای مرکزی وقت داده است، لازم است کنگره سراسری حزب برگزار شود و اعضای شورای مرکزی به صورت ثابت انتخاب شوند.


شجاعی ادامه داد: بر این اساس،‌ ما هم در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال، کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان را برگزار کنیم تا به این ترتیب همه ارکان حزب به صورت انتخابی شکل بگیرد و مسئولیت‌ها از حالت موقت خارج شود.


وی در مورد ضرورت برگزاری کنگره حزب تازه تأسیس ندا گفت: اخذ پروانه حزب منوط به برگزاری کنگره است؛ از این رو تلاش کنیم هر چه زودتر این کنگره را برگزار کنیم.


مسئول اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: خوشبختانه مانعی در برگزاری این کنگره وجود ندارد و کارها به خوبی پیش می‌رود.


شجاعی افزود: دفاتر استانی حزب در حال راه‌اندازی است به طوری که این دفاتر در یک‌سوم استان‌های کشور راه‌اندازی شده و در بقیه استان‌ها نیز هسته اصلی شکل گرفته و مقدمات کار فراهم شده است.


حزب ندای ایرانیان توسط گروهی از جوانان اصلاح‌طلب و با محوریت صادق خرازی تشکیل شده است. این حزب آذرماه امسال از وزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته