دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1396 - 10:42
حجت‌الاسلم‌والمسلمین رئیسی در راهپیمایی اربعین:

اربعین، نمادی از جبهه بین‌المللی، فرامذهبی و حتی فرادینی مقاومت است

تولیت آستان قدس رضوی در راهپیمایی اربعین گفت: آنچه موجب نگرانی برخی است تشکیل جبهه بین‌المللی، فرامذهبی و حتی فرادینی مقاومت است که اربعین، نمادی از آن است.
کد خبر : 229853

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در راهپیمایی عظیم اربعین اظهار کرد: در عراقِ صدام و در جنگ تحمیلی می‌خواستند که ملت ها را مقابل هم قرار دهند اما امروز در عراقِ، شهید حکیم و دیگر شهدای عالی قدر، آنچنان مردم دو کشور با یکدیگر همدل و همراه و با صفا هستند که انسان نمی‌تواند میزبان و میهمان را از هم تشخیص دهد.


وی افزود: اخیراً ابراز نگرانی کرده اند که اگر داعش سوریه را ترک کند، ایران جای آن را می‌گیرد اما واقعاً آنچه موجب نگرانی آن هاست تشکیل جبهه بین‌المللی، فرامذهبی و حتی فرادینی مقاومت است که اربعین، نمادی از آن است.


رئیسی تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند با ایجاد و مدیریت جریان تکفیری در منطقه، جریان مقاومت را تضعیف و مبارزه با رژیم صهیونیستی را از اولویت ملت های منطقه خارج کنند اما با مجاهدت های صورت گرفته چنان در مکر خدا قرار گرفتند که نتیجه چند سال درگیرهای منطقه منجر به تشکیل جبهه بین المللی مقاومت شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته