دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1396 - 02:10
حکیمی‌پور در گفت‌وگو با آنا:

اصلاح‌طلبان باید مشکلات ساختاری خود را برطرف کنند/ برنامه مدونی برای 98 نداریم

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: اصلاح‌طلبان باید نقائص ساختاری و تاکتیکی خود را برطرف کنند و اولویت در این راستا برای ما منافع ملی است.
کد خبر : 229843

«احمد حکیمی‌پور» دبیر کل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، درباره آینده سیاسی اصلاح‌طلبان اظهارکرد: اکنون وحدت برای اصلاح‌طلبان یک امر استراتژیک است و ما باید با بررسی نقاط ضعف و قوت این جریان فعالیت‌های چندسال گذشته خود را آسیب‌شناسی کنیم تا بتوانیم با قدرت و توان هرچه بیشتر در عرصه سیاست شرکت کنیم و اثرگذار باشیم.


وی در مورد معرفی کاندیدای مستقل اصلاح‌طلبان در انتخابات 98 تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ابتدا باید نقائص‌شان را به لحاظ ساختاری و شیوه کار تاکتیکی برطرف و خود به‌روز کنند و اولویت در این راستا برای ما منافع ملی و انسجام جریانی است.


دبیرکل حاما تاکید کرد: جریان اصلاحات به عنوان یک جریان پویا و فعال در عرصه سیاست، علی‌رغم نقاط قوت فراوانی که دارد، ضعف‌هایی هم داشته است که باید برطرف شود.


حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: هر سخنی که درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 مطرح می‌شود صرفا گمانه‌زنی و نظر شخصی افراد است و به منزله سمت‌وسو و رویکرد جریان اصلاحات نیست. چرا که هنوز تا انتخابات سال 98 فاصله زیادی داریم و این جریان به موقع مواضع و برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته