دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1396 - 08:48

آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک تیراندازی از شهریورماه 97

مسابقات کسب سهمیه تیراندازی برای حضور در المپیک توکیو از شهریورماه سال آینده آغاز می شود.
کد خبر : 229771

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی تیراندازی در مونیخ برگزار شد که اعضا در این جلسه تصمیمات مهمی را در خصوص رقابت‌های پیش رو، قوانین و شرایط کسب سهمیه المپیک 2020 گرفتند.


اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند فینال کاپ جهانی را هر دو سال یک بار برگزار کنند. کمیته فنی نیز قرار است فرآیند حضور در فینال را در نشست بعدی بررسی کند. در این نشست کمیته اجرایی نیز تصمیم گرفت مسابقات گرندپریکس را برای ماده‌‌های غیر المپیکی در قالب جام جهانی و کاپ جهانی جوانان برگزار کند. قوانین به زودی منتشر خواهد شد.


کمیته اجرایی قوانین پیشنهادی را برای مکان‌های برگزاری مسابقات کسب سهمیه به کمیته بین‌المللی المپیک برای تصمیم نهایی ارسال کرده‌است. این انتظار وجود دارد که این تصمیم در فوریه 2018 گرفته شود. فدراسیون جهانی تیراندازی به دنبال برابری جنسیتی در کسب سهمیه و مسابقات است. به همین دلیل در بازی‌های المپیک توکیو 2020 قرار است 180 مرد و 180 زن در 3 مسابقه میکس تیمی و 6 رویداد انفرادی مردان و زنان رقابت کنند.


مسابقات کسب سهمیه برای المپیک توکیو از رقابت جهانی 2018 آغاز می شود که به میزبانی چانگ وون کره جنوبی از 31 آگوست تا 14 سپتامبر (9 تا 23 شهریور 97) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته