دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «قاتل اهلی» شاید از هفته دیگر/ کیمیایی همچنان در انتظار اکران

تاریخ دقیق اکران آخرین ساخته مسعود کیمیایی با وجود ثبت قرارداد در شورای صنفی نمایش، به دلیل فروش قابل قبول فیلم حسین قناعت، مشخص نشده اما احتمالا تا ده روز آینده به روی پرده خواهد رفت.
کد خبر : 229748

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا، فیلم سینمایی "قاتل اهلی" که قرار بود در هفته‌های اخیر اکران عمومی خود را آغاز کند، همچنان در انتظار اکران مانده و مشخص نیست از چه تاریخی نمایش خود را آغاز کند.


قرارداد آخرین ساخته مسعود کیمیایی در گروه سینمایی آزادی و پس از اکران «قهرمانان کوچک" بسته شده؛ با این‌حال استقبال مخاطبان از این فیلم کودک و حفظ کف فروش، باعث شده تا فیلم کیمیایی پشت خط اکران باقی بماند.


این درحالی است که تبلیغات عمومی و شهری "قاتل اهلی" از مدت‌ها پیش آغاز شده و حتی چند هفته‌ای است که پوستر این فیلم را بر روی اتوبوس‌های شهری تهران نیز می‌توان دید.


باید دید این فیلم با اعلام شورای صنفی نمایش، به اکران هفته آینده سینما خواهد رسید یا خیر؟


همچنین با توجه به آغاز نمایش «قهرمانان کوچک» از 12 مهرماه و اکران چند هفته‌ای خود در سینماها، احتمالا از چهارشنبه این هفته، 24 آبان و یا پس از ایام عزاداری آخر ماه صفر، می‌توان شاهد شروع اکران «قاتل اهلی» بود.


گفتنی است؛ قرارداد فیلم سینمایی «قاتل اهلی» 23 مرداد در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و در ابتدا مقرر بود از سوم آبان ماه روی پرده برود که تاکنون به تأخیر افتاده است.


در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست و ... بازی داشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته