دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1396 - 21:30
ژیکو:

با کنترل بازی به پیروزی برسیم

سرمربی بلغارستانی تیم والیبال سایپا گفت: با مصدومیت پشت خط زن ما در ست دوم شکست خوردیم اما وقتی امیر غفور وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد.
کد خبر : 229742

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،میروسلاو ژیکو پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل هاوش گنبد در هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: «هاوش در این مسابقه خیلی راحت بازی می کرد زیرا برد و باخت برای این تیم خیلی فرق نداشت. با مصدومیت پشت خط زن ما در ست دوم شکست خوردیم اما وقتی امیر غفور وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد و نقش مهمی در پیروزی ما داشت.»
وی افزود: «در این مسابقه مانند بازی های قبل در تیم ما عصبانیتی وجود نداشت و تمرکز خوبی بر بازی داشتیم. به خوبی تیم را کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.»
سرمربی سایپا درباره بازی نکردن امیر غفور از ابتدای بازی گفت: «ما تیم سایپا هستیم و بازیکنان زیادی داریم. تصمیم گرفته بودیم در این بازی اصلا غفور بازی نکند. البته از وقتی وارد زمین شد خیلی خوب بازی کرد.»
وی درباره درگیری لفظی میان امیر غفور و علیرضا نادی گفت: «غفور یک بازیکن حرفه ای است و هیچ عصبانیتی نداشت. مسئله ای که بین او و غفور به وجود آمد هم مسئله کوچکی بود. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند و چنین مسائلی برای بازیکنان بزرگ طبیعی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته