دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آهنگران:

ملت ایران و عراق با اتحاد خود مقابل استکبار ایستاده‌اند

چیزی که دشمن را زمین زده و او را به حیرت وا داشته، اتحاد میان شیعیان ایران و عراق است، دو ملتی که روزی در مقابل یکدیگر می‌جنگیدند این چنین دلهایشان یکی شده و روبروی استکبار ایستاده‌اند.
کد خبر : 229735

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، صادق آهنگران اظهار داشت: جمعیت زائر فوج‌فوج به کربلا می‌رسد و تا روز اربعین این اجتماع بیشتر و بیشتر می‌شود.


وی با اشاره به تأثیر پیاده‌روی اربعین در اتحاد میان شیعیان افزود: چیزی که دشمن را زمین زده و او را به حیرت وا داشته، اتحاد میان شیعیان ایران و عراق است، دو ملتی که روزی در مقابل یکدیگر می‌جنگیدند اینچنین دلهایشان یکی شده و روبروی استکبار ایستاده‌اند.
این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه باید قدر اتحاد میان شیعیان را دانست، خاطرنشان کرد: اتحاد میان مردم ایران و عراق به برکت مکتب شیعه و فرهنگ عاشورا است و دشمن از این اتحاد ضربه خواهد خورد.


وی با بیان اینکه تجمع عظیم اربعین حسینی ذره‌ای از زمینه ظهور امام زمان(عج) است، عنوان داشت: سیاه‌پوست، سفیدپوست، مسیحی، کلیمی و... همگی با محوریت امام حسین(ع) در این پیاده‌روی بزرگ شرکت می‌کنند، همان‌گونه که در موقع ظهور حضرت ولی عصر(عج) همه انسان‌ها زیر بیرق ایشان خواهند بود.


آهنگران در ادامه با اشاره به برپایی موکب‌های اربعین توسط ملیت‌‌ها و ادیان مختلف جهان تصریح کرد: در تجمع عظیم اربعین حسینی عنایت معجزه‌آسایی از طرف سیدالشهداء و امام زمان(عج) به مردم می‌شود.


وی موکب فرقه‌های مدعی امامت در حاشیه پیاده‌روی اربعین حسینی را به کف روی آب تشبیه کرد و گفت: امکان ندارد شیعیان انگلیسی و فرقه‌هایی از این قبیل بتوانند در مقابل موج عظیم مردم در پیاده‌روی اربعین خللی ایجاد کنند.


این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه تبیین اصل اهداف امام حسین(ع) برای مردم وظیفه همه ماست، یادآور شد: همواره حرف حق در دل‌ها و افکار نفوذ می‌کند، مگر برای افراد مغرض که اثر ندارد.


وی اذعان داشت: در طول مسیر پیاده‌روی از نجف تا کربلا، زائران اربعین ایرانی و عراقی با در دست تصاویر شهدای مدافع حرم موجی ایجاد کرده‌اند که باطل را نابود خواهد کرد.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب