دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1396 - 23:00

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا در 16 آبان

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 229647

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، چگونگی پرداخت یارانه در سال آینده، 16 سال فعالیت در سایه حزب اعتدال و توسعه، بکارگیری بانوان فارغ از نگاه‌های جنسیتی برای مسئولیت‌های اجرایی، لزوم ارتباط بیشتر دانشگاه آزاد با صنعت و ... از پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در صفحه سیاسی است.


خدای متعال بر ما منت گذاشته و پیاده‌روی اربعین را خلق کرده است


رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمائی اربعین حسینی (ع) بیان داشتند: این هم یکی از حوادث بسیار برجسته‌ای است که خدای متعال منت گذاشته بر ما و این حادثه را برای ما خلق کرده است، این شد یک نماد.




چگونگی پرداخت یارانه در سال آینده


رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پیش‌نویس لایحه بودجه سال ۹۷ مشتمل بر ۲۲ تبصره امروز به هیات وزیران ارسال شد، گفت: لایحه بودجه در اولین جلسه بعد از ۱۵ آذر تقدیم مجلس می‌شود.



حزب اعتدال و توسعه 16 سال مانند دولت در سایه کار کرد


عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: این حزب 16 سال مانند دولت در سایه فعالیت می‌کرد.


بانوان فارغ از نگاه‌های جنسیتی برای مسئولیت‌های اجرایی انتخاب شوند


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانوان فارغ از نگاه‌های جنسیتی برای سمت‌های اجرایی انتخاب شوند، گفت: استفاده از بانوان ناکارآمد نیز برای خالی نبودن عرصه و پاسخ‌گویی به دیگران، اقدام درستی نیست.


دانشگاه آزاد می‌تواند ارتباط خوبی با صنعت برقرار کند


عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راه مقابله با تهدید خارجی است گفت: امیدواریم با تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی پیوند مناسبی بین دانشگاه و بازارهای مالی، تجارت و خصوصا با صنعت برقرار شود.



احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورهای منطقه از اصول جمهوری اسلامی ایران است


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توسعه همکاری‌های دوجانبه ایران-پاکستان در راستای حفظ و تقویت بنیه دفاعی دو کشورگفت: احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورهای منطقه از اصول ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم.


سعودی‌ها جاده صاف‌کن آمریکایی‌ها در منطقه شده‌اند


دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با بیان اینکه سعودی‌ها جاده صاف‌کن آمریکایی‌ها در منطقه شده‌اند، گفت: شرایط در منطقه بسیار حساس است زیرا طرف‌هایی که در پی تغییر وضعیت در سوریه، عراق و یمن بودند شکست خوردند و هم اکنون درپی بی‌ثباتی در لبنان هستند.



صدور بیش از دو میلیون و 300 هزار روادید اربعین؛ خروج دو میلیون زائر از مرزهای کشور


دبیر ستادمرکزی اربعین حسینی (ع) از صدور دو میلیون و 320 هزار روادید عراق برای اربعین حسینی (ع) خبر داد.


تروریسم و اختلافات فرقه‌ای و قومی دو مشکل امروز جهان اسلام است


رئیس جمهور با بیان اینکه اراده ایران رابطه مستحکم، برادرانه و صمیمانه با همسایگان منطقه ای و پاکستان است بر ضرورت همکاری‌های نظامی و دفاعی دو کشور تاکید کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته