دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رضا گل‌محمدی:

جهانیان دیگر مالک نفت نیست

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: در تعهد‌نامه‌ای که به جهانیان فرصت یک ماهه می داد تا مالکیت باشگاه نفت را به دست آورد نوشتم به شرط اجرای مفاد تعهدنامه مالکیت به جهانیان واگذار می‌شود.
کد خبر : 229415

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه نفت‌تهران گفت: «در شرایط کنونی باشگاه نفت مالک قانونی ندارد و اینکه حمیدرضا جهانیان می‌گوید مالک است صحت ندارد. همه چیز باید در سایه قانون جلو برود و ما هم به عنوان مجری قانون اجازه نمی‌دهیم تا فردی که به تعهدات خود عمل نکرده است بتواند در سمتی بماند که قول داده آن را به درستی اداره کند.»


وی ادامه داد: «وقتی یک نفر نمی‌تواند هزینه کند، نباید پستی را قبول کند که نیاز به هزینه کردن دارد. حمیدرضا جهانیان باید همچون دیگر افراد مقابل قانون سرتعظیم فرود آورد. وی آمد نامه‌ای نوشت و براساس آن فرصت یک ماهه‌ای گرفت تا با اجرای مواردی که تعهد داده بود، در نهایت امتیاز مالکیت را به دست آورد. من در ذیل تعهدنامه‌ای که مالکیت را به جهانیان به صورت یک ماهه می‌داد و به عنوان شاهد آن را امضا کردم، نوشتم به شرط اجرای مفاد تعهدنامه مالکیت واگذار می‌شود.»


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: «من مجری قانون هستم و اجازه نمی‌دهم جهانیان یا هر فرد دیگری با نشان دادن درب باغ سبز صاحب پستی شود. جهانیان به نفتی‌ها یک سندی ارائه کرده و 3 میلیارد تومان چک ضمانت داده است. من به مسئولین باشگاه نفت گفته‌ام بهتر است چک به اجرا گذارده شود تا مشخص شود اصلا پولی در این حساب وجود دارد یا تنها ادعایی بوده است. اگر چک نقد شد، پول بازیکنان و مربیان تیم داده شود، سپس دیگر تعهدات هم اجرایی شود.»


او ادامه داد: «ما در مالکیت باشگاه نفت هیچ دخل و تصرفی نداریم و برای‌مان هم فرقی نمی‌کند چه شخصی در این باشگاه مالک شود. الان هم اگر جهانیان بیاید به تمامی تعهدات خود پایبند باشد حرفی نداریم که او بماند چون طبق ضوابط قانونی است ولی وی از زمانی که مهلت گرفته تا بتواند برای باشگاه نفت گامی بردارد، هیچ کار خاصی انجام نداده است. تیم نفت زمین تمرین ندارد، پول بازیکنان و مربیان داده نشده است، سهمیه آسیایی درحال از دست رفتن است. وقتی هیچ حرکت رو به‌جلویی صورت نگرفته است چرا اجازه دهیم مالکیت واگذار شود.»


گل‌محمدی یادآور شد: «تیم نفت آن قدر بدهی دارد که هیچ استادیومی در تهران برای دیدار هفته آینده این تیم که در لیگ برتر میزبان است، اجازه استفاده نمی‌دهد. وقتی باشگاهی این قدر بدهی دارد چرا باید مالکیت آن به فردی سپرده شود که نمی‌تواند هزینه کند. اگر سراغ مسئولین باشگاه نفت، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، داورزنی معاون وزیر ورزش و ... برویم و در خصوص کارهای من و جهانیان سوال کنید اگر یک نفر از من ایراد گرفت، من با مالکیت جهانیان موافقت می‌کنم ولی مطمئن هستم که 100 درصد افراد مسئول در ماجرای باشگاه نفت حق را به من می‌دهند و کار جهانیان را دارای اشکال می‌دانند.»


او تصریح کرد: «من تمامی حرف‌هایم را از روز اول صادقانه زدم و حالا که قانون مانع فعالیت جهانیان شده است از دوست جهانیان تبدیل به دشمن او شده‌ام. باید ثابت شود در این مملکت همه چیز را نمی‌توان با شو و نمایش پول به دست آورد. جهانیان جنجال رسانه‌ای به پا کرده است ولی به هدفش نخواهد رسید.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا گل‌محمدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته