دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه مالک باشگاه با بازیکنان چه گذشت؟

درخواست عجیب جهانیان از بازیکنان

جلسه مالک باشگاه نفت با بازیکنان این تیم که ظهر امروز برگزار شد بدون رسیدن به نتیجه خاصی به پایان رسید.
کد خبر : 229347

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ظهر امروز و بعد از تأخیر یک ساعته در نهایت حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت جلسه‌ای را با بازیکنان این تیم که نسبت به شرایط و بی‌پولی‌ها ناراحت بودند برگزار کرد.


در این جلسه که با غیبت چند بازیکن همراه بود جهانیان برای بازیکنانش صحبت کرد و بدون دادن وعده‌ای به بازیکنان برای اینکه آنها به مطالبات‌شان برسند از مصاحبه کردن نفتی‌ها ناراحت و گله‌مند بود!


جهانیان به بازیکنان گفت که چرا بر علیه باشگاه نفت مصاحبه کرده‌اند و برخی کارواش او را به سخره گرفته‌اند! او همچنین به امیرحسین فشنگچی معترض شد که چرا برخی مسائل درون جلسه را به بیرون از جلسه انتقال می‌دهد که این موضوع با واکنش تند این بازیکن روبه‌رو شد.


فشنگچی که از شنیدن این صحبت بسیار ناراحت شده بود عنوان کرد که حاضر است پرینت مکالمات تلفن همراهش در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهد تا مشخص شود که او چنین کاری کرده یا نه. این موضوع وقتی ادامه پیدا کردفشنگچی باعصبانیت از جلسه بیرون آمد و جلسه را ترک کرد.


در ادامه جهانیان به بازیکنان گفت که امکانات تمرینی را برای آنها فراهم می‌کند و آنها تمرین کنند. او همچنین وعده داد که از بهترین رستوران برای آنها غذا تهیه خواهد کرد! جهانیان در ادامه صحبت‌هایش از بازیکنان خواست که در تمرینات حاضر شوند و از حمید درخشان خواست اگر بازیکنی تمرین نکرد او نامش را بنویسد و به مدیریت باشگاه بدهد!


مالک باشگاه نفت همچنین وقتی مورد سؤال بازیکنان قرار گرفت که چه زمانی به آنها پول می‌دهد فقط از آنها می‌خواست مصاحبه‌های خوبی در مورد باشگاه انجام دهند!


جلسه نفتی‌ها در حالی با مالک این باشگاه به پایان رسید که هیچ قولی برای رسیدن به مطالبات‌شان به آنها داده نشد. در نهایت هم قرار است چند بازیکن بزرگ‌تر تیم نفت با یکدیگر جلسه‌ای ترتیب دهند تا ببینند بالاخره به این نتیجه برسد که تمرین کنند یا نه.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته