دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد

55 پیشگام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان چه کسانی هستند؟

55 نفر از پیشگامان دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد و جمعی دیگر از مسئولان و موسسان واحدهای دانشگاهی در این استان تجلیل شدند.
کد خبر : 22934

به گزارش خبرنگار آنا، در این همایش از تمبر یادبود نخستین همایش تجلیل از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور مدیر کل پست استان کرمان رونمایی و از 55 مسئول پیشین دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان با اعطای هدایا و تندیس، تجلیل شد.


محمود آقاجانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به عنوان رئیس همایش، منصور عالم زاده دبیر و بابک آل طه، حمدالله منظری توکلی، جلال ایرانمنش، یعقوب حاتمی،حسین شهابی و مجید غلامحسین پور به عنوان اعضای ستاد برگزاری این همایش از یک سال گذشته برنامه‌ریزی و مدیریت آن را بر عهده داشتند.


رئیس ستاد برگزاری این همایش گفت: قرار است در سال های آینده نیز در این نوع همایش ها از خیران، معاونان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و سایر اجزای پیشگام در واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمان تجلیل شود.



اسامی تجلیل‌شدگان در نخسنین همایش


روسای پیشین منطقه هفت: سید حسین یحیوی، سید جعفر حسین چی، کریم زارع، حسن احدی، عباسعلی نورا و حمدالله منظری توکلی


دبیران پیشین منطقه هفت: محمدرضا طباطبایی، مرحوم علی سلطانی، افلاطون امیری و بابک آل طه


مسئولان پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان: میثم تارم و سید حسین حسینی


روسای پیشین واحد کرمان: سید محمدرضا طباطبایی، علیرضا انوری، محمدحسین متقی، حمید سعادت، یحیی طالبیان، علیرضا منظری، دادخدا غضنفری و حمدالله منظری .


روسای پیشین مرکز علوم و تحقیقات کرمان: علی فاریابی، علیرضا منظری توکلی (رئیس پیشین واحد کرمان) و امید طیاری


روسای پیشین واحد جیرفت: محمد شریعتی، ماشاالله آقایی پور، جلال ایران منش و رحمان مجازی


روسای پیشین واحد رفسنجان: مرحوم محمد هاشمیان و رضا مرعشی


روسای پیشین واحد سیرجان و علوم و تحقیقات سیرجان: احمد شهبا، غلامحسین اکبری فخرآبادی؛ محمود آقاجانی و ابوالفضل جعفر قلیخانی


رئیس پیشین واحد زرند: علیمردان آل طه؛ علی فاریابی و بابک آل طه


رئیس پیشین واحد شهربابک: حسن عباسی و افشین صالحی


روسای پیشین واحد بردسیر: مهدی ستوده نژاد، مجید زینلی نژاد، محسن پورنامداری و حسین شریعت


روسای پیشین واحد بافت: محمود آقاجانی، علیرضا منظری، مجید جعفری زاده، ابوالفضل جعفرقلیخانی و امان الله علیمرادی


روسای پیشین واحد بم: عباس اکرانی، رحمان مجازی، ناصر اماندادی و سیدکریم سجادی زاده


روسای پیشین واحد کهنوج: جلال ایرانمنش، رحمان مجازی، محمدعلی صفا، اسکندر عبدالهی و کمال جوانمرد


روسای پیشین واحد انار: منصور اسکندرزاده، محمدرضا ابرقویی، سید محمد مهدوی نیا، محسن پورنامداری، حسین عباسپور، محمد اناری عباسی نژاد، رضا قدیری اناری و حسین علایی


رئیس پیشین مرکز بهرمان: محسن صفریان/ رئیس پیشین واحد عنبرآباد: اسماعیل اسلامی/ روسای پیشین واحد منوجان: اصغر پوربهزادی و مرتضی خزایی/ رئیس پیشین مرکز کوهبنان: علیمردان آل طه.


امروز دانشگاه آزاد اسلامی با یک خرد جمعی اداره می شود


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در نخستین همایش تجلیل از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش، بر الگو گرفتن سایر استانها از این اقدام شایسته و مبتکرانه در کرمان گفت: امروز 500 هزار صندلی خالی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که می تواند پذیرای دانشجویان باشد.



حجت الاسلام دکتر سیدطه هاشمی با توجه به اینکه حرکت‌های نوینی در تکمیل اقدامات دانشگاه آغاز شده است، گفت: بزرگترین دست آورد بعد از انقلاب اسلامی، به ویژه در حوزه فرهنگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بود و به همین دلیل باید این دانشگاه باید به فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشد.


وی با توجه به اینکه در 20 ماه گذشته اقدامات مهمی در این دانشگاه صورت گرفته است بیان کرد: امروز این دانشگاه با یک خرد جمعی اداره می شود.


همایش تجلیل، از ارجمندترین جلسات برگزار شده در دانشگاه آزاد است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان هم گفت: یکی از ارجمندترین جلساتی که در دانشگاه آزاد برگزار شده است، همین همایش تجلیل است.


بابک آل طه افزود: در این همایش بزرگوارانی را جمع کرده ایم که پایه‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بودند.


وی اظهار کرد: جا دارد یادی هم از خادمینی بکنم که زحمات زیادی برای دانشگاه آزاد کشیدند اما اکنون در بین ما نیستند. مثل مرحوم شیخ محمد هاشمیان، مرحوم علی سلطانی و مرحوم علی اکبر امین.


وی با تشکر از کسانی که در این همایش شرکت کردند گفت: از بنیانگذار دانشگاه آزاد واحد کرمان، حجت الاسلام طباطبایی تشکر ویژه‌ای کنم بابت حضورشان. من بارها شاهد بودم که وقتی ذکر خیر وی می شود در چشم برخی افراد اشک جمع می شود و این خیلی ارزشمند است که یک مدیر بتواند در طول خدمتش در قلب افراد جای گیرد.


دبیر شورای نمایندگان تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد کشور در نخستین همایش تجلیل از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در تالار حافظ واحد کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق منابع انسانی خودش را نشان می دهد.


عباسعلی نورا با توجه به اینکه افرادی خون دل خورده اند تا این دانشگاه به ثمر رسیده است، افزود: حتی برخی از دوستان ما که امروز در راس مدیریت قرار دارند این دانشگاه را قبول نداشتند.


همدلی و همزبانی دولت و ملت در دانشگاه آزاد تجلی داشته است


نخستین رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد با توجه به اینکه خود را پیشکسوت و پیشگام نمی‌داند، گفت: هر کاری که می‌کردیم در راه رضای خدا بود و با عشق و محبت کار می‌کردیم.


سید حسین یحیوی اظهار کرد: حرفی ندارم و فقط توصیه می کنم با تقوا باشید.


سید جعفر حسین چی از روسای پیشین منطقه هفت دانشگاه آزاد هم با تاکید بر وجود عشق و انگیزه در کار گفت: برای موفقیت چهار کار را انجام دهید. اول محبت به خدا، دوم محبت به ائمه اطهار، سوم خدمت به خلق و چهارم خدمت به حیوانات.



رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با گرامیداشت یاد امام راحل به عنوان حامی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: حمایت‌های بی‌دریغ حضرت امام و پشتیبانی رهبری و عملکرد قوی آیت‌الله هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی را به مرحله کنونی رسانده است.


کریم زارع عضویت ده هزار دانشجوی دانشگاه‌های دولتی در باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی را از نشانه‌های کارنامه موفق این باشگاه دانست و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در دانشگاه آزاد اسلامی تجلی داشته و این دانشگاه دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند.


حسن احدی از روسای پیشین منطقه هفت دانشگاه آزاد نیز با تشکر از برگزارکنندگان این همایش تاکید کرد: کرمانی‌ها با برگزاری این همایش همدلی را معنا کردند.


حجت الاسلام محمدرضا طباطبایی موسس دانشگاه آزاد اسلامی در کرمان هم با خواندن سروده‌ای از خود گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی بزرگترین خدمت دانشگاه آزاد اسلامی است.


نخستین همایش تجلیل از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور سید طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، ذاکر مشاور اجرایی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، عباسعلی نورا دبیر شورای نمایندگان تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، محمود آقاجانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام محمدرضا طباطبایی موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، بابک آل طه رئیس واحد کرمان،حجت الاسلام تارم و انصاریان روسای قبلی و فعلی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و همه روسا و دبیران منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی(سابق) و سرپرستان پیشین دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته