دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حماس:

ما و حزب‌الله برای مقابله با صهیونیست‌ها در یک جبهه قرار داریم

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس تأکید کرد روابط این جنبش با حزب‌الله هیچ زمانی قطع نشده و هر دو طرف در یک جبهه برای مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارند.
کد خبر : 229243

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگویی با خبرگزاری فلسطینی «شهاب» اعلام کرد روابط این جنبش و حزب الله هیچ زمانی قطع نشده بوده است.


وی در پرداخت به دیدار اخیر «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله گفت: روابط حماس و حزب‌الله قطع نشده بوده و ما در ارتباط دائمی بوده‌ایم اما ترجیح دادیم این روابط به دور از رسانه‌ها باشد.


ابومرزوق در ادامه گفت: ما و حزب‌الله در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیلی در صف و جبهه‌ای واحد هستیم، مواضع ما در قضیه فلسطین هماهنگ است و در برخی مسایل دیگر ممکن است اختلاف‌نظر وجود داشته باشد؛ ما همکاری با نیروهای مقاومتی حامی فلسطین را ادامه خواهیم داد.


ابومرزوق درباره وضعیت غزه گفت: ما برای آشتی قدم‌های بزرگی برداشتیم و حالا امیدواریم جنبش فتح نیازهای مردم غزه را دریابد و به سمت آشتی گام بردارد.


وی افزود: آنچه در قاهره امضا شد (توافق آشتی میان فتح و حماس) پس از مذاکرات طولانی‌مدت میان دو طرف بود و ما یا دیگری نمی‌توانیم آن را برهم بزنیم.


منبع:‌فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب