دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

26آذر؛ گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، از برگزاری پانزدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در آذر امسال خبر داد.
کد خبر : 229027

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر بیژن رنجبر در متن این بخشنامه آورده است: «پانزدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای تبیین سیاست‌ها و راهبردهای دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری در روز یکشنبه 26 آذر برگزار خواهد شد.»


در این بخشنامه تاکید شده است حضور تمامی معاونان پژوهش و فناوری واحدها، مراکز دانشگاهی، روسا و دبیران شورای پژوهش و فناوری استان‌ها در این گردهمایی الزامی است. در مراکز دانشگاهی که فاقد معاون پژوهش و فناوری هستند، رئیس مرکز در گردهمایی شرکت کند.


همچنین روسا و دبیران شورای پژوهش و فناوری استان‌ها موظفند قبل از برگزاری گردهمایی، جلسه شورای پژوهش و فناوری استان خود را برگزار و مسائل، مشکلات و پیشنهادات جلسه را به اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت ارسال کنند.


در بخش دیگری از بخشنامه مذکور آمده است برای ثبت‌نام در این گردهمایی، واحدها باید پس از تکمیل جدول مربوطه، موارد لازم را حداکثر تا تاریخ اول آذر به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کنند.


محل برگزاری گردهمایی، سالن دکتر حبیبی کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته