دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1394 - 09:15
در گفت‌و‌گو با آنا

علیرضا رضایی: سوریان از تیم ملی کنار گذاشته نخواهد شد/ از تصمیمات کمیته انضباطی بی‌اطلاعم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: کمیته انضباطی درباره حواشی مسابقات انتخابی تصمیم گیری خواهد کرد.
کد خبر : 22900

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. سخنگوی فدراسیون کشتی درباره سطح کیفی این مسابقات به آنا گفت: «برای اولین بار بود که مسابقات انتخابی به معنای واقعی برگزار شد. سطح کیفی این مسابقات به قدری بالا بود که بسیاری از نامداران حذف شدند. ضمن اینکه حضور جوانان در جمع بهترین ها از نکات بارز مسابقات انتخابی بود.»


وی درباره عدم حضور سوریان در مسابقات انتخابی اظهار داشت: «سوریان هیچ شانسی برای کشتی گرفتن در مسابقات جهانی نخواهد داشت اما با توجه به افتخارآفرینی‌ها فراوان سوریان و برای اینکه او از کشتی فاصله نگیرد قرار است به عنوان کشتی‌گیر ذخیره به مسابقات جهانی اعزام شود.»


رضایی در پاسخ به این سوال که اگر نفر جایگرین سوریان بتواند سهمیه المپیک را کسب کند، کدام یک از آنها به مسابقات المپیک اعزام خواهد شد؟ عنوان کرد: «اگر چنین اتفاقی بیافتد مسابقه انتخابی دیگری میان این دو برگزار می شود اما اگر نفر جایگزین سوریان نتواند سهمیه المپیک را کسب کند، در این باره شورای فنی تصمیم گیری خواهد کرد.»


سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به حواشی پیش آمده در مسابقات انتخابی به خصوص درگیری امید نوروزی با عوامل برگزاری این مسابقات گفت: «رئیس کمیته انضباطی شخصا در محل مسابقات حضور داشت و از نزدیک اتفاقات پیش آمده را رصد کرد. من اطلاعی از تصمیمات کمیته انضباطی ندارم اما تصور می کنم این کمیته به زودی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته