دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اکران «هجوم» از فردا در سینماهای «هنر وتجربه»

فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری از دوشنبه ۱۵ آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه به اکران درمی‌آید.
کد خبر : 228902

به گزارش گروه فرهنگی آنا، فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری وتهیه‌کنندگی سپهر سیفی از فردا، دوشنبه 15 اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌کند.


بیش از یک سال و نیم از ساخت این فیلم می‌گذرد و سرانجام با صادر شدن پروانه نمایش، اکران آن در ده سینمای گروه هنر و تجربه از نیمه آبان آغاز می‎‌شود.


پیش فروش بلیت‌های فیلم در سینماتیکت آغاز شده و امکان خرید و رزرو بلیت از روی جدول سانس‌های از این سایت مهیا است.


«هجوم» سومین فیلم بلند شهرام مکری است که بهار سال گذشته جلو دوربین رفت. داستان این فیلم درباره یک تیم ورزشی آماتوری و مربی‌شان است. اعضا تیم رازی برای پنهان کردن دارند و گروهی در جستجوی پیدا کردن سرنخ‌هایی از این ماجرا هستند. فیلمنامه این فیلم را شهرام مکری به همراه نسیم احمد‌پور نوشته است. این دومین فیلم شهرام مکری است که در «ایران نوین فیلم» ساخته شده است.


عبدآبست، الهه بخشی، بابک کریمی، محمد ساربان، لوون هفتوان، پدرام شریفی، مهدی اعتماد‌سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، مجید یوسفی، اسماعیل گرجی، علی میری، رامتین هوشمند، محمد تقی‌زاده فرید، مجید اسدی، سهیل سهیلی، زهرا سلیمانیان و ... بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب