دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1396 - 16:26

محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شد

سرهنگ «جمشید محبت خانی» به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست آغاز بکار کرد .
کد خبر : 228835

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در پی موافقت عیسی کلانتری با درخواست بازنشستگی سرهنگ حمیدرضا خیلدار، سرهنگ جمشید محبت خانی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست منصوب و آغاز به کار کرد.


جمشید محبت خانی دانشجوی دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی و دارای 24 سال سابقه فعالیت در نیروی انتظامی است، آخرین مسئولیت وی جانشین فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری بوده است.


اعلام برنامه‌های یگان حفاظت


سرهنگ محبت خانی، ارتقای شان و جایگاه یگان حفاظت و محیط بانان و آموزش آنها، تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی و پیگیری امور رفاهی و معیشتی محیط بانان را اولویت اول خود اعلام کرد.


محبت خانی، همچنین نظارت ماهانه مستمر و جدی بر فعالیت یگان حفاظت در ستاد و استان‌ها در حوزه عملکرد و پایش را از دیگر برنامه‌های خود در یگان حفاظت محیط زیست عنوان کرد.


یگان حفاظت زیر نظر مستقیم ریاست سازمان محیط زیست فعالیت خواهد کرد


فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به نشست خود با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و طرح دغدغه‌ها و مشکلات موجود، از دستور قاطع عیسی کلانتری به معاونین برای رفع مشکلات موجود و کمبودهای یگان حفاظت خبر داد و تصریح کرد: یگان حفاظت زیر نظر مستقیم ریاست سازمان محیط زیست فعالیت خواهد کرد و قطعا از ظرفیت معاونت‌ها و مدیران ستادی و استانی به بهترین شکل استفاده خواهد شد.


وی با اشاره به برنامه خود مبنی بر اصلاح ساختار یگان و راه اندازی سه معاونت نیروی انسانی، حقوقی و بازرسی در یگان افزود: از تاریخ ابلاغ دستور ریاست سازمان برای رفع مشکلات و کاستی‌های کنونی یگان حفاظت، گزارش فعالیت ماهانه یگان در حوزه عملکردی و پشتیبانی به دکتر کلانتری ارائه خواهد شد.


فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست حفظ طبیعت و محیط زیست را در گرو مشارکت همگانی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط و علی الخصوص رسانه‌ها و مدیریت‌های داخل سازمان حفاظت محیط زیست برشمرد و گفت: برای توقف تخریب‌ها و احیای محیط زیست و طبیعت و همچنین تقویت یگان حفاظت میحط زیست و ارتقای شان و جایگاه محیط بانان دست نیاز به سوی همه دست اندرکاران این امر داز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق عملی شعار ریاست سازمان مبنی بر داشتن 80 میلیون محیط بان گام برداریم .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته