دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران

راه ورود تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی به نمایشگاه‌ها هموار می‌شود

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نشستی با اعضای هیأت مدیرۀ انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی به بررسی مسائل پیش روی صادرات این محصولات پرداختند.
کد خبر : 228768

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نشستی با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در خصوص توانمندی بالای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه شیرآلات بهداشتی و نیاز اعضای این انجمن به همکاری و کمک دولت به منظور حضور چشمگیر این صنعت در بازارهای جهانی بحث و تبادل نظر کردند.


در این نشست مسائلی چون تقویت توانمندی‌های بازاریابی شرکت‌ها، ارائۀ کمک‌های دولت به شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه‌های خارجی و بهره مندی از خدمات رایزنان بازرگانی به عنوان عوامل اصلی در توسعۀ صادرات این محصول در بازارهای هدف صادراتی مطرح شد و همچنین ایجاد مراکز بازاریابی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در کشورهای خاص و با کمک سازمان توسعه تجارت مورد تصویب قرار گرفت و بر اهمیت مدیریت صادرات در ارائۀ خدمات بازاریابی به این صنعت تأکید شد.


در پایان نیز مقرر شد تا اطلاعات بازارهای بالقوۀ هدف صادراتی به همراه برنامۀ نمایشگاه‌های خارجی در بازارهای هدف جهت حضور و معرفی محصولات ایرانی در اختیار اعضای انجمن قرار گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته