دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمیدرضا جهانیان:

هدف گل‌محمدی اخلال درکار باشگاه نفت است/ سه‌شنیه مجوز حرفه‌ای را ازAFC می‌گیریم

مالک باشگاه نفت‌تهران گفت: گل‌محمدی اگر به وظایف قانونی‌اش عمل می‌کرد الان ورزش پایتخت مشکلی نداشت.
کد خبر : 228759

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمیدرضا جهانیان در واکنش به مخالفت با ادامه فعالیت وی برای اداره باشگاه نفت از سوی رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: «متاسفانه گل‌محمدی عادت به شیطنت دارد و سعی می‌کند با نامه‌نگاری‌های خود در کار ما ایجاد اخلال کند. این نامه‌ها تاثیری در تصمیمات هیات واگذاری ندارد چرا که این هیات از سوی شخص وزیر نفت تشکیل شده و آنها نیازی به توصیه گل‌محمدی ندارند.»


مالک باشگاه نفت تاکید کرد: «گل‌محمدی اگر به وظایف قانونی‌اش عمل می‌کرد الان ورزش پایتخت مشکلی نداشت و ورزشکاران به راحتی به ورزش خود می‌پرداختند. او با لجاجت‌های شخصی‌اش به دنبال آن است که خواسته‌هایش را اجرایی کند. او برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و دیگر تیم‌ها نیز ایجاد دردسر کرده است.»


جهانیان درباره گرفتن مجوز حرفه‌ای AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «همه کارهای لازم در این‌باره انجام شده و مدارک در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است. تا روز سه‌شنبه که آخرین مهلت ارسال مدارک برای دیگر باشگاه‌هاست باشگاه نفت مجوز حرفه‌ای‌اش را از AFC می‌گیرد. دلیلش هم آن است که ما مدارک را ارسال کرده‌ایم و بعد از 15 روز تاییدیه مدارک با صدور مجوز به دست‌مان می‌رسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته