دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1396 - 10:18
فلاحیان در گفت‌وگو با آنا:

ناامیدی اصلاح‌طلبان از روحانی به معنای اعتراف به شکست است

وزیر اسبق اطلاعات گفت: ناامیدی اصلاح‌طلبان از روحانی به معنای اعتراف به شکست در برنامه‌های سیاسی و اقتصادی‌شان است، با این شرایط چه دلیلی وجود دارد که اوضاع آنان برای ورود مستقل به انتخابات بهتر شده باشد.
کد خبر : 228743

حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره حضور مستقل اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده با اشاره به این که اصلاح‌طلبان به دلیل نداشتن رای کافی برای به دست گرفتن انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، مجبور به ائتلاف هستند، گفت: البته ائتلاف در همه دنیا مرسوم است اما در هر صورت عملکرد اصلاح طلبان به گونه ای نبوده که نشان‌دهنده حمایت آنان از دولت باشد.


وی با بیان اینکه ناامیدی اصلاح‌طلبان از روحانی به معنای اعتراف به شکست در برنامه‌های سیاسی و اقتصادی‌شان است، افزود: با این شرایط چه دلیلی وجود دارد که اوضاع آنان برای ورود مستقل به انتخابات بهتر شده باشد، البته می‌توان با انجام یک افکارسنجی وضعیت آنان را دقیق تر بررسی کرد.


وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه ورود مستقل اصلاح‌طلبان به انتخابات، می‌تواند یک شعار و حتی دیدگاه برخی افراد باشد، توضیح داد: در هر صورت از آنجایی که مردم تاکنون تحقق کامل وعده های اصلاح طلبان را مشاهده نکرده‌اند، وضعیت گرایش به این جریان سیاسی نیز مشخص نیست.


وی با بیان اینکه اگر روحانی در ادامه مسیر خود موفق باشد، مردم در حمایت از کاندیداهای انتخابات آینده به نظرات وی توجه خواهند کرد،گفت: در هر حال باید دید که دولت روحانی تا چه میزان به وعده‌هایش عمل می‌کند، از نظر من دولت روحانی تا الان بر اساس عملکرد خود چشم انداز روشنی ندارد.


فلاحیان درباره حضور سایر شخصیت‌ها در انتخابات 1400 با بیان اینکه نمی دانم که علی لاریجانی به راستی قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد یا خیر، تصریح کرد: لاریجانی اگر بخواهد وارد عرصه انتخابات شود یا باید اصول‌گرای محکمی باشد و یا اصلاح‌طلب محکم. چشم انداز وی را بر اساس میانه عمل کردن، مبهم می بینم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته