دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1396 - 13:28

معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد کنگاور معرفی شد

آیین معارفه و تکریم معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور با حضور رئیس، معاونان و تعدادی از کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار شد.
کد خبر : 228729

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد کنگاور در مراسم معارفه با بیان اینکه تغییرات مدیریتی برای پویایی هر سازمان لازم است، گفت: «تغییرات به منظور استفاده هر چه بهتر از تفکرات و به کارگیری تجارب و بهره‌مندی از راهکارهای مدیریتی افراد در مجموعه صورت می‌پذیرد تا سازمان بتواند با کیفیتی بهتر از گذشته به مسیر خود ادامه داده و به اهداف سازمانی خود دست یابد.»


دکتر رضا توشمالانی از زحمات مهندس عزیزالله رحمتی که در مدت مسئولیت خود در حوزه آموزشی، دانشجویی و فرهنگی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را داشته قدردانی کرد و از وی خواست که همانند گذشته در انجام امور آموزشی و دانشجویی با استفاده از تجارت خود این واحد دانشگاهی را یاری رساند.


وی برای دکتر پیمان تباری معاون جدید آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد کنگاور آرزوی موفقیت کرد و از همه همکاران درخواست کرد که با دکتر تباری در راستای تحقق اهداف دانشگاه همکاری و تعامل کنند.


در پایان این آیین حکم معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی از سوی رئیس واحد کنگاور به دکتر پیمان تباری اعطا شد و با اهدای هدیه‌ای از زحمات مهندس عزیزالله رحمتی قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته