دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1396 - 13:28
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

اطلاعات هویتی متخلفان در سازمان تعزیرات حکومتی به صورت آنلاین رصد می‌شود

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور عنوان کرد: با دسترسی سازمان تعزیرات حکومتی به پایگاه اطلاعات جمعیت کشور، به همکاری سازمان ثبت‌احوال می‌توان صحت‌سنجی هویت افراد متخلف را به صورت آنلاین رصد کرد.   
کد خبر : 228724

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، جمال انصاری، در نشست مشترک انعقاد تفاهمنامه بهره‌برداری از سامانه الکترونیکی هویت ملی سازمان تعزیرات حکومتی و ثبت‌احوال کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی پیکره بزرگی را در راستای رسالت اصلی خود که مبتنی بر قانون، کنترل، نظارت و پیشگیری است، انجام می‌دهد. بیش از 20 سازمان به صورت مستقل و مشترک از خدمات سازمان تعزیراتی برخوردار می‌شوند، بنابراین ضروری است این سازمان همکاری و هماهنگی خود را با سایر ارگان‌ها افزایش دهد که گمان می‌کنم امروز با انعقاد این تفاهمنامه اولین ارتباط تاثیرگذار بین سازمان تعزیرات و سایر سازمان‌های دولتی برقرار شود.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه دسترسی این سازمان با پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور موجب افزایش پازل خدمتی این سازمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: دسترسی سازمان تعزیرات به پایگاه اطلاعات جمعیت کشور جهت‌سنجی هویت افراد را تسهیل می‌بخشد.


وی یادآور شد: سالانه در سازمان تعزیرات میلیون‌ها پرونده در حوزه‌های صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و... تشکیل می‌شود که ثبت اطلاعات براساس خوداظهاری افراد صورت می‌گرفت و صحت‌سنجی آن صرفا از طریق درخواست از سازمان ثبت‌احوال انجام می‌شد، اما امروز با برقراری و انعقاد این تفاهمنامه، سازمان می‌تواند به صورت برخط از صحت هویتی افراد آگاه شود.


انصاری بیان کرد: دسترسی سازمان به پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور، دسترسی مردم را نیز به ما تسریع می‌بخشد. به‌گونه‌ای که افراد فارغ از پرونده و کاغذ می‌توانند در هر نقطه از کشور خدمات موردنیاز را دریافت کنند.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: دسترسی سازمان به پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور صحت و دقت اطلاعات ثبتی را نیز افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته