دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل پارس جم:

وقت فکر کردن به حواشی را ندارم/ کی روش نیم نگاهی هم به پارس جم داشته باشد

بهرام رضائیان گفت: بهتر است کی‌روش نگاه ویژه به تیم صدرنشین لیگ برتر داشته باشد تا پارس جم هم در تیم ملی نماینده داشته باشد.
کد خبر : 228616

بهرام رضائیان مدیرعامل پارس جم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صدرنشینی این تیم بعد از گذشت 11 هفته از مسابقات رقابت‌های لیگ برتر گفت: «خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و همه بچه‌ها زحمت می‌کشند تا تیم درصدر جدول باقی بماند. در هفته‌های گذشته انگیزه بچه‌ها هم بالاتر رفت و آنها به خودباوری رسیدند که می‌توانند در بین مدعیان قرار داشته باشند.»


مدیرعامل پارس جم در رابطه با صحبت‌های سرپرست سپیدرود که در پایان بازی این تیم با پارس جم بحث جاودگری را مطرح کرد بیان کرد: «من وقت ندارم به این مسائل بپردازم. سرپرست سپیدرود صحبت‌های بی‌اساسی را بعد از بازی مقابل پارس جم مطرح کرد که سرپرست تیم ما هم جواب او را داد و من نمی‌خواهم دیگر به این مساله دامن بزنم.»


رضائیان در مورد دعوت نشدن بازیکنان پارس جم به اردوی تیم ملی گفت: «دعوت شدن به اردوی تیم ملی مهمترین انگیزه تمام بازیکنانی‌است که در لیگ بازی می‌کنند. ما از کی‌روش توقع داشتیم که نگاهی هم به تیم پارس جم که صدرنشین رقابت‌های لیگ است هم داشته باشد و بازیکنان ما را دعوت می‌کرد تا انگیزه آنها بالاتر برود.»


وی ادامه داد: «در هر صورت سرمربی تیم ملی بهتر از هرکس دیگری می‌داند چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند و من هم امیدوارم در اردوهای بعدی تیم پارس جم هم در تیم ملی نماینده داشته باشد.»


مدیرعامل پارس جم در مورد برنامه این تیم در تعطیلات لیگ برتر گفت: «تیم ما این روزها تمریناتش را انجام می‌دهد و قرار است در جام شهدا که فدراسیون فوتبال پایه‌گذار آن است شرکت کند. جام شهدا هم با حضور تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، تراکتورسازی و پارس جم قطعا از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به تیم‌ها در روند آماده‌سازی بهتر کمک کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب