دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1396 - 16:17
معاون شهردار تهران:

انتصابات در شهرداری برمبنای شایستگی‌های تخصصی، تجربی و همسویی فکری است

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره انتخاب و انتصاب مدیران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت:انتصابات برمبنای شایستگی‌های تخصصی، تجربی و همسویی فکری است.
کد خبر : 228552

به گزارش خبرگزاری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت اله میرزایی توجه به شایسته سالاری، به‌گزینی و انتخاب جوانان آینده نگر را از جمله اهداف مهم اصلاح طلبان در اصلاح نظام مدیریت و فرایند انتصاب مدیران کشور و شهر تهران ذکر کرد و افزود: معتقدیم این خواست در بالاترین سطح خود و مطابق رویه گذشته انجام و به سرانجام رسیده است.


وی با اشاره به انتخاب محمد فرجود به عنوان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران یادآور شد: ایشان، یکی از نخبگان جوان و تحول گرا در این حوزه است.


معاون شهردار تهران درخصوص جزئیات نحوه انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بیان کرد: با توجه به ساختار مدیریتی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرعامل این سازمان توسط اعضای هیأت مدیره انتخاب می‌شود.


وی ادامه داد: در همین راستا کمیته‌ای با حضور کارشناسان مختلف این حوزه تشکیل و سوابق اجرایی و مدیریتی 50 نفر از کارشناسان این حوزه به منظور تصدی این پست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


میرزایی افزود: در نهایت پس از 2 ماه بررسی درخصوص گزینه‌های مطرح شده، 10 نفر از میان 50 نفر انتخاب شدند که محمد فرجود به عنوان گزینه نهایی از میان آنها انتخاب شد.


وی یادآور شد: به طور قطع در انتخاب افراد شایسته سالاری،تخصص و همسویی فکری با مدیریت شهری مورد توجه بوده است.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران، فرجود را یکی از نخبگان این حوزه برشمرد و گفت: وی دارای دانش، تخصص و تجربه مرتبط با زمینه کاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران است.


وی افزود: روابط سببی و نسبی یا ویژگی قومی یا جنسیتی برای جذب یا دفع مدیران معیاری قابل اتکا نیست و همچنین برای قضاوت درباره وابستگی فکری و تعلقات سیاسی افراد نیز کفایت نمی‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته