دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1396 - 10:27
در آستانه اربعین حسینی(ع) برگزار شد

اردوی فرهنگی زیارتی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به مشهد مقدس

با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، اردوی فرهنگی زیارتی استادان و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر : 228537

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، به همت کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تعداد 25 نفر از کارکنان و استادان خواهر این واحد دانشگاهی به مدت 5 روز به توفیق زیارت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) دست یافتند.


در این اردوی فرهنگی- زیارتی و سیاحتی، علاوه بر زیارت بارگاه معنوی حرم رضوی، شرکت در مراسم معنوی دعای کمیل و ندبه، حضور در رواق دارالهدایه و بهره‌مندی از سخنرانی و مداحی به مناسبت ایام محرم و صفر، شرکت در نمازهای جماعت و سایر برنامه های فرهنگی و سیاحتی اردو، نظیر: زیارت امامزادگان ناصر و یاسر، مسابقه قرآنی و مسابقه مهدویت، حضور در فضای تفریحی چالیدره، ابرده و موج‌های خروشان بود.



به گزارش آنا، در مراسم اختتامیه نیز حجت الاسلام سیدحسین محتشمی به سخنرانی درباره فضیلت زیارت امام رضا(ع) پرداخت و به پرسش کارکنان و استادان در زمینه‌های مختلف مذهبی پاسخ داد و از نفرات برتر مسابقات فرهنگی اردو تجلیل و به همه زائران هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.


با هماهنگی انجام شده با حرم مطهر، شرکت کنندگان در اردو یک وعده صبحانه میهمان سفره حضرت امام رضا (ع) بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته