دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1396 - 08:51
سهراب مرادی:

در اردوی تهران شرایط روحی خوبی ندارم/ امیدوارم ایده آل به مسابقات جهانی اعزام شوم

قهرمان طلایی وزنه برداری ایران گفت: پیش از اردوی تهران شرایطم خوب بود اما در اردوی تهران از نظر روحی بهم ریختم و اوضاع خوبی ندارم.
کد خبر : 228500

سهراب مرادی قهرمان طلایی وزنه برداری ایران در گفتوگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیتش در آستانه مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت: «حدود 6 ماه است که در اردوی تیم ملی هستم و شبانه روز در حال تمرین هستم. چند وقت پیش در مسابقات داخل سالن آسیایی توانستم یک کیلو رکورد مجموع جهان را به صورت رسمی بشکنم و بعد از آن در اردوی بابلسر بود که در یک ضرب و دو ضرب به صورت غیر رسمی رکوردشکنی کردم. من در تمرینات و در رکوردگیری که در بابلسر انجام شد ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب و ۲۳۵ کیلوگرم در دو ضرب را بالای سر بردم و هدفم این است که همین رکوردها را در مسابقات جهانی بزنم.خدا را شکر شرایطم خوب بود اما در اردوی تهران از نظر روحی بهم ریخته ام و اوضاع خوبی ندارم.»


وی گفت: «علاوه بر اینکه شرایط روحی خوبی ندارم متاسفانه از زانو هم دچار آسیب دیدگی شدم. امیدوارم که در این مدت باقی مانده تا مسابقات جهانی شرایط بهتر شود و بتوانم در مسابقات شرکت کنم و با کسب مدال دل مردم را شاد کنم. همه هدفم این است که مانند المپیک به مدال طلا برسم امیدوارم که شرایط خوب پیش برود و با بدن آماده شرکت کنم و رکوردهای خوبی ثبت کنم. »


مرادی در پاسخ به اینکه به دلیل مشکلات مالی از نظر روحی بهم ریخته است، عنوان کرد:« نه به خاطر مسائل مالی نیست، کلا شرایطی روحی خوبی ندارم. ویزای تیم ما هم هنوز صادر نشده و هنوز معلوم نیست به این مسابقات اعزام می‌شویم یا خیر.»


قهرمان طلایی ایران در مورد ریسک بالایی که برای رکوردگیری در آستانه مسابقات جهانی انجام داد، گفت: «رکورد جهان خیلی باارزش است و در هر مسابقه ای که آماده باشیم و رکورد جهان را ثبت کنیم برای همیشه ماندگار می‌شود. در آن مسابقات هم من شرایط بدنی خوبی داشتم و با برنامه ریزی این رکورد را انجام دادم. به این معنی نبود که بدون برنامه ریزی و یک شبه به آمادگی رسیدم و رکورد زدم یا بدون فکر به مسابقاتی که در پیش است این کار را انجام دادم. همه چیز خوب پیش می‌رفت اما متاسفانه در اردوی تهران اوضاع خوبی نداریم.»


مرادی در مورد عدم حضور 9 کشور در مسابقات جهانی و شانس بالای تیم ملی ایران گفت: «‌قطعا نبود این 9 کشور و نبود حریفان جدی ما در این مسابقات شانس ایران را برای قهرمانی بالا می برد اما وزنه برداری ورزش رکوردی است و این گونه نیست که هر طور بخواهیم رکورد بزنیم، ضمن اینکه ما از بقیه کشورها بی خبر هستیم و نمی دانیم سطح تمرینات آنها چطور بوده است، همانطور هم که می بینید هر سال مهره های جدید رو می شوند و شاید در جهانی هم همین اتفاق بیافتد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته