دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد:

واکنش فخیم‌زاده به حواشی یک برنامه/ فقط از مردم عذرخواهی می‌کنم

مهدی فخیم‌زاده اظهار داشت: متوجه این موضوع باشید که اگر اشتباهی هم رخ داده باشد، من فقط از مردم عذرخواهی می‌کنم نه اشخاصی که نمی‌خواهم نامی از آنان ببرم.
کد خبر : 228465

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، حواشی حضور مهدی فخیم‌زاده در برنامه زنده «سینما دو» که با دلخوری و خروج این بازیگر و فیلمساز مطرح از استودیو همراه بود همچنان در فضای مجازی داغ است.


هرچند فخیم‌زاده در برنامه دیگری که روز جمعه یعنی فردای همان روز از شبکه شما روی آنتن رفت درباره این مسأله سخن گفت و حتی از مردم نیز عذرخواهی کرد ولیکن به نظر می‌رسد کماکان دلخوری او پابرجاست.


اینکه این مسأله نشان از کم‌طاقتی و شاید عدم نقدپذیری بازیگران پیشکسوت دارد یا خیر موضوعی است که آن را می‌توان در کامنت‌هایی که بعد از برنامه و یا میان صحبت‌های عوامل آن در فضای مجازی به وجود آمد، دید.


مهدی فخیم‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار آنا نسبت به این موضوع به گونه‌ای دیگر واکنش نشان داد و با ابراز دلخوری از این حواشی تأکید کرد: من دلیل ترک برنامه را در برنامه تلویزیونی دیگر هم شفاف و واضح گفتم. اگر خطایی هم از من سرزده باشد، از مردم عذرخواهی کردم.


این بازیگر شناخته شده در عین حال تصریح داشت: متوجه این موضوع باشید که اگر اشتباهی هم رخ داده باشد، من فقط از مردم عذرخواهی می‌کنم نه اشخاصی که نمی‌خواهم نامی از آنان ببرم.


وی افزود: در برابر این گونه حرف‌ها و حواشی‌های پیش آمده و اظهارات همان‌هایی که می‌گویند امثال من سعه صدر نداریم و یا در قبال این انتقادات کم‌تحمل هستیم، فقط می‌گویم که این حرف‌ها ارزش جواب دادن ندارد!


فخیم زاده تأکید کرد: در اینباره حرفی نزنیم بهتر است. مهم نیست اگر کسی می‌خواهد قضیه را ادامه بدهد، ما باید به فکر تعالی سینما و تلویزیون باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته