دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرجوعی کی‌روش گزینه سرمربیگری نیوانگلند آمریکا شد

امید نمازی برای نشست روی نیمکت تیم نیوانگلند آمریکا مذاکراتی با مدیران این تیم داشته است.
کد خبر : 228415

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت مترو آمریکا، امید نمازی می‌تواند نام بزرگی در صحنه فوتبال آمریکا باشد. او نه تنها در تیم زیر 18 ساله‌های آمریکا موفق بوده بلکه به کشف استعدادهای این کشور هم کمک زیادی می‌کند؛ چیزی که با وجود شکست ایالات متحده در رسیدن به جام جهانی مهم‌تر خواهد بود.


نمازی درباره آخرین وضعیت تیم ملی آمریکا گفت: «واقعیت این است که تیم ملی نتوانست به جام جهانی برود ولی ما همراه با تیم ملی‌های ملی زیر 17 و 20 سال توانستیم به نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی برسیم. در تیم پایه آمریکا روی بازیکنان زیر 14 تا زیر 20 سال، کارهایی انجام شده است. من معتقدم تیم ملی جوانان که به زودی عازم رقابت‌های جهانی خواهد شد، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد چون روی این تیم سرمایه گذاری شده است.»


این سایت در بخشی از این گزارش تاکید کرد که امید نمازی قصد دارد در هر باشگاهی هم که فعالیت کند، روی آکادمی این باشگاه‌ها کار کند.


سایت مترو همچنین خبر داد امید نمازی با توجه به موفقیت هایی که در تیم‌های پایه آمریکا داشته، مورد توجه تیم‌های لیگ MLS آمریکا هم قرار گرفته است. باشگاه نیوانگلند هم از جمله باشگاه هایی است که با این مربی مذاکراتی داشته و نمازی جزو کاندیداهای اصلی سرمربیگری این تیم است.


انتهای پیام/

برچسب ها: امید نمازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته