دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آرسن ونگر:

منچسترسیتی برای سانچز رقیب متفاوتی نیست

سرمربی تیم آرسنال گفت: چیزی که نمی‌توانید درباره سانچز انکارش کنید، انگیزه‌اش است.
کد خبر : 228389

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با وجود آن که الکسیس سانچز در تابستان خواهان پیوستن به منچسترسیتی بود و تا یک قدمی انتقال به این تیم هم پیش رفت ولی این بازیکن شیلیایی در نهایت در آرسنال ماندنی شد و اگرچه باز هم بحث بر سر انتقال سانچز به سیتی در ژانویه یا پایان فصل ادامه دارد.


آرسن ونگر سرمربی آرسنال مدعی است که این بازیکن در بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تیم پپ گواردیولا، با انگیزه خواهد بود. وی گفت: «انتظار دارم سانچز با انگیزه ظاهر شود، البته او همیشه با انگیزه و پر اشتیاق در زمین ظاهر می شود. چیزی که نمی‌توانید درباره سانچز انکارش کنید، انگیزه‌اش است. توجه شما روی سانچز و انگیزه وی است ولی توجه من به عملکرد تیمم است و نه فقط سانچز.»


وی افزود: «فکر نمی‌کنم منچسترسیتی برای سانچز رقیب متفاوتی باشد، الکسیس یک برنده است، او وقتی پای در زمین مسابقه می گذارد، برای پیروز شدن وارد می شود. هر آنچه قبلاً پیش آمده و بحثش شده است، گذشته و اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است این است که وقتی در سطحی بالا بازی می‌کنید و فرصت برای بازی در این سطح را دارید، باید تمام تلاش‌تان را بکنید و این همان کاری است که سانچز در حال انجامش است.»


ونگر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سانچز به تمدید قرارداد نزدیک شده است، گفت: «قبل از روز یکشنبه، قطعاً نه!»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته