پاسخگویی به ١٠ هزار نفر از سوی مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در شهریور ماه امسال، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامیناجتماعی، در خصوص قوانین، بخشنامهها و دستورالعملهای این سازمان به ٩ هزار و ٩٤٢ نفر مشاوره داده است که از طریق کانالهای ارتباطی این مرکز به ٩ هزار و ٢٣١ مخاطب و از طریق مشاوره حضوری به ٧١١ نفر پاسخگویی انجام شده است.
بیشترین پاسخگویی در زمینه مسائل بیمهای بوده است که در این بخش به ٧ هزار و ٦٥١ نفر پاسخ ارائه شده است. ٣٣٥ نفر در حوزه درمانی، یک هزار و ٥٨٣ نفر در حوزه اقتصادی، مالی و اداری و ٢٩٩ نفر در بخش نظارتی فرهنگی پاسخ خود را دریافت کردند.
تماس تلفنی با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (شماره تلفن ١٤٢٠) طی ماه شهریور نسبت به ماه قبل از آن ٠,٨ درصد رشد داشته است.
پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در شهریور ماه گذشته با ٥٥٣ درخواست عضویت در پورتال افزایش ١٠٠ درصدی نسبت به ماه گذشته داشته است. در این پورتال، عملیات ثبت و بررسی کد دعوت متقاضیان انجام میشود و افراد متقاضی میتوانند با ورود به پورتال سازمان از خدمات ارائه شده در خصوص سابق و دسترسی به قوانین، بخشنامه و دستورالعملهای خلاصه شده در پورتال سازمان استفاده کنند و در صورت ثبت شکایت در پورتال موارد مذکور مستقیماً به کارشناسان تخصصی جهت بررسی، پیگیری و رفع شکایت ارجاع خواهد شد.
پیام صوتی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی فعال است که در شهریور ٩٦، تعداد ٢٦٩ پیام صوتی مخاطبان این سازمان را ثبت و کاربران در اولین روز کاری بعد از ثبت پیام نسبت به شنود و پاسخگویی مناسب به انها اقدام کردهاند.
از مجموع ٧١١ مشاوره حضوری این مرکز در ستاد این سازمان، ٥٦٤ مورد در حوزه بیمهای بوده است.
همچنین ٢٩ هزار و ٣٥٢ مشاوره حضوری در سطح شعبت تامین اجتماعی کل کشور انجام شده است که به ترتیب در استانهای اصفهان، غرب تهران، شرق تهران بالاترین میزان مشاوره به مخاطبان انجام شده است.
انتهای پیام/