دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 17:20

خدمات بیماران خاص افزایش می یابد

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: در آخرین جلسه شورای عالی بیمه در راستای خدمات رسانی به بیماران خاص تصمیمات کارسازی گرفته شد.
کد خبر : 228351

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، محمدعلی همتی افزود: در شورای عالی بیمه تصمیم بر این شد که هیچ‌گونه کاهش ارائه خدمتی در خصوص بیماران خاص نداشته باشیم بلکه افزایش ارائه خدمات و هماهنگی در ارائه خدمات سازمان‌های بیمه‌گر به این بیماران در دستور کار قرار گرفت.


عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با بحث واگذاری شرکت‌ها و ارائه شرکت‌ها در بورس گفت: در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوباتی را داشته‌ایم و اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده است.


همتی اضافه کرد: در هیات مدیره پیشنهاد داده شده و پیش بینی و درخواست نیز ارائه شده است که شرکت‌هایی که برای امر واگذاری در نظر گرفته شده‌اند سریع‌تر در جریان واگذاری‌ها قرار گیرند.


وی یادآور شد: آخرین گزارش مسئولان شستا در ارتباط با مبحث واگذاری شرکت‌ها در بورس حاکی از این است که درصد قابل توجهی از شرکت‌ها آماده واگذاری و ارائه در بورس هستند.


همتی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای هزینه کرد درمان در سه سال گذشته فراتر از (9 بیست و هفتم) هزینه داشته است، افزود: هفته گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه‌ای به ارزیابی منابع طرح تحول و چگونگی ادامه طرح پرداخته شد و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.


وی گفت: مسئولانی که در وزارت بهداشت مشغول برنامه ریزی و اجرای طرح تحول سلامت هستند به نوعی باید برنامه‌ها را بر اساس واقعیت‌ها تدوین و چینش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته