دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 14:52
همراه با اقشار مردم صورت گرفت/ 4

فریاد «مرگ بر آمریکا» دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم 13 آبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سراسر کشور همگام با مردم، مسئولان و دانش‌آموزان با حضور در مراسم 13 آبان این روز را گرامی داشته و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و اقدامات استکبار جهانی علیه کشورمان را محکوم کردند.
کد خبر : 228308

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در راهپیمایی 13 آبان حضوری پرشور داشتند.



همزمان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، رئیس و معاونان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، همگام با اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی این روز شرکت کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به خباثت‌های دولمتردان آمریکایی ابراز کردند.


در حاشیه این مراسم از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، ایستگاه صلواتی برپا شده بود و از شرکت کنندگان در راهپیمایی با توزیع شربت پذیرایی شد.


مراسم راهپیمایی امسال 13 آبان امسال اهواز باشکوه تر از سالیان گذشته و با حضور گسترده جامعه دانشگاهی استان بویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در هوای شرجی اهواز، راس ساعت 9 صبح از مقابل فرمانداری اهواز آغاز و راهپیمایان پس از طی کردن مسیر پل سفید، میدان شهداء، خیابان آیت الله طالقانی تا حسینیه اعظم اهواز با صدور بیانیه ای پایان یافت.



در این مراسم که با حضور همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان در آن حضور فعال داشتند، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دکتر شهرام لک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیات رئیسه و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، جمعی از روحانیون دانشگاه، مسئولان بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان واحد، هیات رئیسه و کارکنان دبیرخانه نظارت و هماهنگی سما استان، تشکل سیاسی اسلامی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد، جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی وابسته به مراکز آموزشی سمای واحد با حضور گسترده و با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل با تجدید بیعت دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب یاوه گویی های دولتمردان آمریکا و هم پیمانانش را محکوم نمودند.


در این روز در مسیر راهپیمایی غرفه ای نیز تدارک دیده شده بود که واحد اهواز با همکاری سایر حوزه های فعال فرهنگی دانشجویی با توزیع محصولات فرهنگی همانند بروشور، پلاکارد، آفتابگیر و شربت و شیرینی از راهپیمایان پذیرایی کردند. در انتها نیز بسیج دانشجویی واحد اهواز با همکاری روابط عمومی واحد به برپایی تریبون آزاد با موضوع 13 آبان اقدام که با استقبال مردم، دانشجویان و دانش آموزان روبه‌رو شد.


همزمان با سالروز راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر کشور هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در کنار سایر اقشار جامعه ندای مرگ بر آمریکا سر دادند.



همزمان با سراسر کشور، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر همراه با سایراقشار مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر اسرائیل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.


راهپیمایان با محکوم کردن سخنان سخیف و بی اساس رئیس جمهور آمریکا با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و به آتش کشیدن نمادین ماکت ترامپ ،حمایت قاطع خود را از ارزشها و آرمان های نظام مقدس، مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری اعلام کردند.


در این راهپیمایی، تهیه پلاکارد و ساخت ماکت ترامپ توسط پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر انجام شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.



هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در واحد بین المللی ماکو با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد بین المللی ماکو در کنار دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری پرشور داشتند.



کارکنان، استادان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما ایذه به اتفاق دکتر دلاور اسماعیل وندی سرپرست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه در راهپیمایی 13 آبان شرکت و بار دیگر تنفر خود را نسبت به قدرت های استعمارگر اعلام نمودند.


مجموعه دانشگاهی واحد ایذه در این روز ملی و پر خاطره با آرمان‌های امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.


13 آبان یادآور خاطرات شهدای والامقام و گلگون کفنی است که رفتند تا ما در این کشور و در سایه ی نظام شکوه مند انقلاب اسلامی ایران به راحتی زندگی کنیم. در این روز ماندگار دانش آموزان و بخش عظیمی از اقشار مردمی حضور داشتند و به صورت واحد علاقه مندی خود را نسبت به نظام و رهبری تحت سایه پر مهر حضرت بقیه الله الاعظم ابراز داشتند.


جمعی دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.



همزمان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه با حضور فعال خود در این راهپیمایی یکصدا خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا فریاد زدند.


این راهپیمایی در شهرستان گناوه از روبه‌روی آموزش و پرورش شهرستان آغاز شد و با گردهمایی در مزار شهدای گمنام به پایان رسید. در این گردهمایی نیز که راهپیمایان و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد گناوه حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعار و برگزاری مراسمی باشکوه با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق کردند.


همزمان با سی و هشتمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره)، روز استکبار ستیزی و تجلی بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در مراسم راهپیمایی این روز حماسی و بزرگ حضور یافتند.



در این مراسم ضد استکباری، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی واحد بندرگز، همگام با سایر مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان به صورت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و فریاد خشم و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ برضد ولایت فقیه ،13 آبان یوم الله یوم الله اعلام کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرند در راهپیمائی 13 آبان حضوری گسترده داشتند.



رئیس ، اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و جمعی کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند همراه با آحاد جامعه اسلامی با شرکت در راهپیمائی با شکوه در روز 13 آبان با شعار های مرک بر آمریکا و مرک بر اسرائیل یکبار دیگر ضمن اعلام همبستگی با آرمانها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی یوم الله 13 آبان را گرامی داشته و دسیسه ها و شیطنت های استکبار جهانی و سخنان سخیف اخیر ترامپ را محکوم کردند.


دانش آموزان سما واحد رشت با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان این روز بزرگ را گرامی داشتند.



معاون سما واحد رشت در حاشیه حضور با شکوه دانش آموزان مدارس سما واحد رشت در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان اظهار کرد: در مراسم راهپیمایی 13 آبان باید اهداف نظام و انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود و دانش آموزان با اهداف ۱۳ آبان آشنا شوند.


رحمت علی صابری حقایق با بیان اینکه دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند افزود: سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما، در مبارزه با استکبار، سهم مهمی بر عهده دارند و هم چون گذشته از پیش گامان این قیام ملّی هستند.


دانش آموزان ،دانشجویان و کارکنان سما واحد رشت با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان این روز بزرگ را گرامی داشتند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در راهپیمایی ۱۳ آبان با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.



همزمان با سراسر کشور، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا همراه با سایراقشار مردم فسا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردندو با آرمان های والای امام راحل (ره)، شهیدان انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.


دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با تجمع در مصلی نماز جمعه و راهپیمایی سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.


در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا متفاوت از سالهای قبل با خروش و طنین خاصی سر داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته